Tomorrowland

Iemand suggestie voor een dropplek/pick-up plek in de buurt (15-20 min te voet van het terrein?) dat makkelijker te bereiken is dan de gewone kiss and ride?

Iemand suggestie voor een dropplek/pick-up plek in de buurt (15-20 min te voet van het terrein?) dat makkelijker te bereiken is dan de gewone kiss and ride?

Wat is t adres eigenlijk van de K&R? Ik laat me altijd afzetten aan t crew office. Spoorwegstraat. Staan ook vaak taxis dus kan mss ook de officiële K&R zijn

Afrijden in Rumst en dan zo dicht mogelijk proberen komen. Aan het rondpunt Terhagen is veel parkeergelegenheid kan je binnendoor wandelen. Mss iets langer dan 15min

Je kan via de app sowieso simulaties maken tussen twee locaties, zonder dat je effectief boekt.
Maar weet wel dat die prijzen flink kunnen stijgen naargelang de vraag, wat zeker hier het geval zal zijn.

Kan je jouw auto niet wat dichter parkeren bij een snelwegparking en naar daar dan een Uber regelen?
Tgoh kga met maat en ik ga allesbehalve in staat zijn van te rijden 🤓🤣

@toru Er zijn in Boom twee "kleine" rondepunten waar je iemand even kan afzetten (aan de Markt ook een parking waar je kan afdraaien). De N177 wordt wat "lastig" gemaakt om verloren chauffeurs in een keurslijf te dwingen maar als je het goed plant kan je redelijk dicht zitten. De rotonde hangt af of je van noord of zuid komt wegens een barrière midden op de weg. Het is normaal een 15-tal minuten stappen.

2sp6Mbc.png

Nog even over de line-up: buiten de mainstage zijn er precies veel namen die er niet zijn (zoals Charlotte De Witte, Sven Väth komt al enkele edities niet meer). Swedish House Mafia en David Guetta (de echte) zullen wel heel veel budget opsouperen.

Het geeft de kans om enkele nieuwe namen te ontdekken hoewel ik denk dat ze enkele mindere goden laten opdraven om de stages op te vullen. Andere bezoekers vinden het wss allemaal dik in orde als je puur mainstage blijft.

Mja dat is nu toch heel obvious? Aan de schrijfwijze alleen al zie je dat toch direct?
Los van het feit dat Guetta in de Rave Cave eindigt in doden denk ik, en ik overdrijf niet eens.

Nice!
Lowkey nip slip included ook :ROFLMAO:
Paar jaar terug heeft netsky daar een suprise show gespeeld van een uur.

De rave cave nog nooit zo vol gepropt gezien, op het wandelpad voor de rave cave ook scenes die je alleen bij black friday ziet in amerika 😂

Afrijden in Rumst en dan zo dicht mogelijk proberen komen. Aan het rondpunt Terhagen is veel parkeergelegenheid kan je binnendoor wandelen. Mss iets langer dan 15min
Ni iedereen in men dorp laten parkeren please 😂

Tot een paar jaar terug moest je in terhagen een oranje parkeerbewijs leggen, nu niet meer.
Veel hollanders in terhagen 😛

Ik ga zondag 28 maar geen idee aan wat ik mij kan verwachten. Ken letterlijk slechts 2 namen op de line-up 😂

10 jaar geleden ook eens naar Tomorrowland geweest. Heb toen tickets kunnen scoren via één of andere actie van Café d' Anvers. Dat zal nu ook niet meer waar zijn :p. Was een zeer positieve ervaring.
De mainstage ziet er dit jaar wel super cool uit in 't donker :love2:

10 jaar geleden ook eens naar Tomorrowland geweest. Heb toen tickets kunnen scoren via één of andere actie van Café d' Anvers. Dat zal nu ook niet meer waar zijn :p. Was een zeer positieve ervaring.
De mainstage ziet er dit jaar wel super cool uit in 't donker :love2:
10 miljoen euro blijkbaar

Anyma om 2030 is wel tof als show:
Als je een show op Youtube hebt gezien is er in het echt ook niet veel aan naar mijn mening. Die 3D graphics worden ook niet volcontinu getoond. Heb er vorig jaar een dik half uur gestaan en dan naar buiten gegaan. Voor mij eerder muziek om chill in de wagen naar te luisteren maar niet om op te staan dansen.

Ik heb zelf niets met de muziek of het concept DJ als 'artiest', maar die decors zijn wel héél gaaf altijd.

Grappig dat de livestream een halve minuut achter zit op wat ik hier in de tuin hoor 🙃

Haha stuk livestream van l. Mike and D. Vegas mee aant pakken, wat een grap.

Constant onderbrekingen, nauwelijks mixen, en de hele tijd show verkopen. Minstens een kwart van hun tijd gaat naar: in de micro roepen, poseren, filmpjes en foto's maken voor hun eigen socials, en mensen aanmanen om te gaan zitten of met hun lampjes te zwaaien of hun vlag te tonen of om van nr links nr rechts en terug te gaan. Ahja 5 ofzo keer "heeeeeyyyy hhoooooo" in gang zetten. En een fles drank in het publiek gieten. En doen alsof de flikken alles stilleggen en dan terug beats blazen.

De ene staat te dansen op en naast het mengpaneel en de andere zit selfies te trekken.

Enkel wat show maar allemaal gepikt en muzikaal geen hol waard.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan