Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand suggestie voor een dropplek/pick-up plek in de buurt (15-20 min te voet van het terrein?) dat makkelijker te bereiken is dan de gewone kiss and ride?
Afrijden in Rumst en dan zo dicht mogelijk proberen komen. Aan het rondpunt Terhagen is veel parkeergelegenheid kan je binnendoor wandelen. Mss iets langer dan 15minIemand suggestie voor een dropplek/pick-up plek in de buurt (15-20 min te voet van het terrein?) dat makkelijker te bereiken is dan de gewone kiss and ride?
Tgoh kga met maat en ik ga allesbehalve in staat zijn van te rijdenJe kan via de app sowieso simulaties maken tussen twee locaties, zonder dat je effectief boekt.
Maar weet wel dat die prijzen flink kunnen stijgen naargelang de vraag, wat zeker hier het geval zal zijn.
Kan je jouw auto niet wat dichter parkeren bij een snelwegparking en naar daar dan een Uber regelen?

Paar jaar terug heeft netsky daar een suprise show gespeeld van een uur.Mja dat is nu toch heel obvious? Aan de schrijfwijze alleen al zie je dat toch direct?
Los van het feit dat Guetta in de Rave Cave eindigt in doden denk ik, en ik overdrijf niet eens.
Nice!
Lowkey nip slip included ook![]()

Ni iedereen in men dorp laten parkeren pleaseAfrijden in Rumst en dan zo dicht mogelijk proberen komen. Aan het rondpunt Terhagen is veel parkeergelegenheid kan je binnendoor wandelen. Mss iets langer dan 15min

Ons dorpNi iedereen in men dorp laten parkeren please
Tot een paar jaar terug moest je in terhagen een oranje parkeerbewijs leggen, nu niet meer.
Veel hollanders in terhagen![]()

Anyma om 2030 is wel tof als show:Ik ga zondag 28 maar geen idee aan wat ik mij kan verwachten. Ken letterlijk slechts 2 namen op de line-up![]()
Moh een medebewoner.Ons dorp
Ik heb een oranje kaart hoor?
. Was een zeer positieve ervaring.
10 miljoen euro blijkbaar10 jaar geleden ook eens naar Tomorrowland geweest. Heb toen tickets kunnen scoren via één of andere actie van Café d' Anvers. Dat zal nu ook niet meer waar zijn. Was een zeer positieve ervaring.
De mainstage ziet er dit jaar wel super cool uit in 't donker![]()
Als je een show op Youtube hebt gezien is er in het echt ook niet veel aan naar mijn mening. Die 3D graphics worden ook niet volcontinu getoond. Heb er vorig jaar een dik half uur gestaan en dan naar buiten gegaan. Voor mij eerder muziek om chill in de wagen naar te luisteren maar niet om op te staan dansen.Anyma om 2030 is wel tof als show: