Party/Festival Tomorrowland

En dan eindigen met het liedje 'goodbye my friends, goodbye world, I'll see you in the next life'

echt zalig :coolbrows:

 
Adam Beyer is al jaaaAAAAaaaaaaren DE meest mainstream techno dj. Tis dankzij zen drumcode dat techno zo populair geworden is.
 
Ik heb hem leren kennen dankzij deze remix toen Dubstep hét genre was:


En inderdaad zijn liedjes zijn gewoon wereldtop. Rio blijft m'n favoriet en is het bewijs dat niemand maar één genre heeft zogezegd. De eerste persoon die Rio haat moet ik persoonlijk nog tegenkomen.

Een must-see IMO:


Wat een absolute miskenning van wat dubstep eigenlijk echt was :(
Vreselijk.
 
Die Steve Aoki set aan het bekijken/beluisteren, wtf is dat man.

Ten eerste natuurlijk continue roepen en muziek onderbreken om zijn vriendjes aan te kondigen. Maar hij heeft ook twee "zangeressen" uitgenodigd om hun liedje te komen zingen, en beide zijn dat gewoon aan't playbacken :rofl:
Een van die "zangeressen" is Paris Hilton btw, dat ge daar mee geassocieerd wilt worden, zegt voldoende natuurlijk.
 
Die Steve Aoki set aan het bekijken/beluisteren, wtf is dat man.

Ten eerste natuurlijk continue roepen en muziek onderbreken om zijn vriendjes aan te kondigen. Maar hij heeft ook twee "zangeressen" uitgenodigd om hun liedje te komen zingen, en beide zijn dat gewoon aan't playbacken :rofl:
Een van die "zangeressen" is Paris Hilton btw, dat ge daar mee geassocieerd wilt worden, zegt voldoende natuurlijk.
Als je helemaal zot wilt worden, kun je deze ook even beluisteren:


Ik kan de tel al niet meer bijhouden hoeveel artiesten er op het podium gevraagd zijn 🤷‍♂️
 
Wat een absolute miskenning van wat dubstep eigenlijk echt was :(
Vreselijk.
en wat is dubstep voor u?
denk dat iedereen zo zijn eigen 'proto dubstep' track heeft, van netsky, Skrillex skream tot distance.
die van mij is deze zowat:


of misschien deze, die heel mijn smaakpallet heeft bepaald:

 
Als je helemaal zot wilt worden, kun je deze ook even beluisteren:


Ik kan de tel al niet meer bijhouden hoeveel artiesten er op het podium gevraagd zijn 🤷‍♂️

Ik vind Timmy wel genietbaarder dan Steve Aoki eigenlijk. Toch minder cringe, ook geen belachelijke Paris Hilton cameootjes en een iets geschikter lijf om met bloot bovenlichaam te DJ'en. Aoki is meer een harig, uitgemergelde hond.
 
en wat is dubstep voor u?
denk dat iedereen zo zijn eigen 'proto dubstep' track heeft, van netsky, Skrillex skream tot distance.
die van mij is deze zowat:


of misschien deze, die heel mijn smaakpallet heeft bepaald:

Ik wil graag refereren naar de dubstepthread die op 9lives bestond maar ik vind het niet direct terug.


Muziek à la Skrillex/netsky/UKF vond ik altijd zowat belachelijk en was echt helemaal anders dan wat Deep Medi en consoorten uitbrachten en wat voor mij meer dubstep was.
Maar dat is natuurlijk jaren geleden, mensen moeten maar doen waar ze zin hebben!! Ik ben een pak milder geworden en ik ben de scène echt helemaal uit het oog verloren. Gatekeeping was ook een pak interessanter indertijd.


Fak ik ben een oude zeur geworden
 
Bon, morgen weer ticket sale. 2 vorige keren binnen geraakt dus hopelijk nu weer. Helaas zitten we niet helemaal op dezelfde lijn met vrienden waar we al 2 jaar samen mee zijn geweest: wij willen 3 dagen, zij enkel een day pass.

Weet iemand:
- of je verschillende types tickets kan kopen in 1 keer?
- of je bracelets kan doorgeven per dag?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan