Party/Festival Tomorrowland

Horse

Well-known member
Wie gaat er?

Streamen ze dit vanavond op youtube?

Wat kost een pintje?


Zoveel vragen! Met nog meer antwoorden!!
Jaja, het tomorrowland topic is er.

Volgens mij is slechts 50% van België. Maar dat is niet erg. Hoe meer vlaggen hoe leuker.

Main stage zoals altijd bagger commerciële muziek, maar die kleine stages zijn soms wel verrassend goed. Techno stage altijd grote namen zoals Solomun & Maceo Plex.

Blijkbaar mag Yves Deruyter op de main draaien, voor hem waarschijnlijk een mooi cadeau voor zijn carrière. Tiesto die daar afsluit.
 
Laatst bewerkt:

Ik, morgen.

Wat kost een pintje?

Geen idee, maar vorig jaar vond ik het niet exuberant duur ofzo. Echt heel veel minder uitgegeven dan ook vooraf had gedacht.

Main stage zoals altijd bagger commerciële muziek, maar die kleine stages zijn soms wel verrassend goed.

Beetje kort door de bocht. Vorig jaar echt ook heel goede sets op de main. Keihard geamuseerd met Purple Disco Machine, en Alesso was schitterend.
 
Beetje kort door de bocht. Vorig jaar echt ook heel goede sets op de main. Keihard geamuseerd met Purple Disco Machine, en Alesso was schitterend.
Goh ja, zopas in de wagen de set vanop hun website opgezet. Na 10’ was ik het kotsbeu. Al dat gezever in die mic altijd: Italia! Argentina! Love rules! Tomorrowland are you ready? Say yeah… YEAH!!

Pff 😁

De techno sets die op youtube staan bv joris voorn zijn dan wel dik in orde 👌
 
Diegene die nu bezig is, juist voor de openingsceremonie, man man man

Al 3 platen volledig laten uitspelen… en dan op Play duwen voor de volgende… ge moet echt niets meer kunnen he om daar te staan 😒
 
Goh ja, zopas in de wagen de set vanop hun website opgezet. Na 10’ was ik het kotsbeu. Al dat gezever in die mic altijd: Italia! Argentina! Love rules! Tomorrowland are you ready? Say yeah… YEAH!!

Pff 😁

De techno sets die op youtube staan bv joris voorn zijn dan wel dik in orde 👌

Ja, je moet er ook de sets wat uitzoeken he. Ik heb ook weinig goesting om daar voor een MATTN te gaan staan.

Mijn grootste dilemma morgen: zou doodgraag Push zien, maar dan moet ik voor Alesso naar de Main Stage en dan wordt het lastig om nog iets van plaats te vinden.
 
Wie gaat er?

Streamen ze dit vanavond op youtube?

Wat kost een pintje?


Zoveel vragen! Met nog meer antwoorden!!
Jaja, het tomorrowland topic is er.

Volgens mij is slechts 50% van België. Maar dat is niet erg. Hoe meer vlaggen hoe leuker.

Main stage zoals altijd bagger commerciële muziek, maar die kleine stages zijn soms wel verrassend goed. Techno stage altijd grote namen zoals Solomun & Maceo Plex.

Blijkbaar mag Yves Deruyter op de main draaien, voor hem waarschijnlijk een mooi cadeau voor zijn carrière. Tiesto die daar afsluit.
Een aantal dagen om te werken en een aantal dagen als bezoeker zoals de voorbije jaren! Mainstage is vooral tof als het donker is voor de show. Voor de rest nog 15 andere podia waar de sfeer doorgaans veel beter is dan op de mainstage.

50% zal idd buitenland zijn. Maar dat is ook deel van de sfeer op TML. Die verbondenheid met mensen over de hele wereld. Wat mij betreft toch wel enkel te ervaren op TML.
 
Tis gene Tomorrowland, maar in Duitsland heb je Parookaville momenteel en die hebben ook een livestream gaande via hun website: https://www.parookaville.com/de/

Op't eerste zicht vooral ook de mainstage die uitgezonden wordt, dus voor de puristen zoals enkelen hierboven zal het weinig interessant zijn.
 
Wie gaat er?

Streamen ze dit vanavond op youtube?

Wat kost een pintje?


Zoveel vragen! Met nog meer antwoorden!!
Jaja, het tomorrowland topic is er.

Volgens mij is slechts 50% van België. Maar dat is niet erg. Hoe meer vlaggen hoe leuker.

Main stage zoals altijd bagger commerciële muziek, maar die kleine stages zijn soms wel verrassend goed. Techno stage altijd grote namen zoals Solomun & Maceo Plex.

Blijkbaar mag Yves Deruyter op de main draaien, voor hem waarschijnlijk een mooi cadeau voor zijn carrière. Tiesto die daar afsluit.

De mainstage bagger commercieel noemen en dan grote 'technonamen' als solomun en macro plex en Joris Voorn opnoemen ...

jij bent toch altijd zo grappig.


Morgen en zondag werken en volgende week gans het weekend.
 
Ja, je moet er ook de sets wat uitzoeken he. Ik heb ook weinig goesting om daar voor een MATTN te gaan staan.

Mijn grootste dilemma morgen: zou doodgraag Push zien, maar dan moet ik voor Alesso naar de Main Stage en dan wordt het lastig om nog iets van plaats te vinden.
Doe maar Push 👍
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan