Tomorrowland

Maat van mij had prijs met de Belgian sale. Me happy! Full madness voor t eerste weekend. Nu nog hopen dat ze me dit jaar terug inboeken voor dan t 2e weekend te komen draaien 😂

Hier ook tickets kunnen scoren voor zondag W1 via sessie van 11u. Was wel redelijk stressy, eens binnengeraakt, alles wat ik selecteerde kreeg ik altijd melding uitverkocht. Uiteindelijk toch nog iets in het mandje gekregen :woohoo:

D. Guaetta komt draaien in de Rave Cave, waar plaats is voor een paar tientallen mensen. Blijkt te gaan om Dylan Guaetta, een medewerker van Tomorrowland. Ik was er bijna mee weg.

Nice. Mogen we weten onder welke naam?

Ik sta jammer genoeg niet op de officiële line up omdat k op een vd kleine extra standjes speel.

Bij de grote toiletten onder de wandelbrug naast de atmosphere tent staat altijd een klein bakfietske op t wandelpad. Daar mag ik met een collega DJ vrijdag voor wat gezelligheid zorgen.

Wel altijd fun om te doen en staat goed op uw “played at” referenties 😆

Vorig jaar:

https://youtube.com/shorts/9-m8ulQat8Y?si=ZnbO3j8RlqevQehq

Het camping feestje zit er op zo te horen 😛
Morgen kwartiertje vroeger vertrekken, want ik moet naar een klant aan de (voor mij) andere kant van tml, stukje rondrijden.

Ondertussen genieten van alle zagende boomers op de Tomorrowland neighbours pagina op fb 😂

Hopelijk volgende week goei weer, want dan ist mijn beurt

Hoeveel zou da zo kosten eh, een Uber van aan tml naar huis? (ninove)
Da zal wel zowa in lijn liggen zeker :rofl:
1721341691410.png

Hoeveel zou da zo kosten eh, een Uber van aan tml naar huis? (ninove)
Je kan via de app sowieso simulaties maken tussen twee locaties, zonder dat je effectief boekt.
Maar weet wel dat die prijzen flink kunnen stijgen naargelang de vraag, wat zeker hier het geval zal zijn.

Kan je jouw auto niet wat dichter parkeren bij een snelwegparking en naar daar dan een Uber regelen?

D. Guaetta komt draaien in de Rave Cave, waar plaats is voor een paar tientallen mensen. Blijkt te gaan om Dylan Guaetta, een medewerker van Tomorrowland. Ik was er bijna mee weg.

Mja dat is nu toch heel obvious? Aan de schrijfwijze alleen al zie je dat toch direct?
Los van het feit dat Guetta in de Rave Cave eindigt in doden denk ik, en ik overdrijf niet eens.

Nice!
Lowkey nip slip included ook :ROFLMAO:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan