Mulan
Well-known member
Zoals in de post daarboven al stond: geen van ons 2 kreeg slaap... Laat staan mentale rust.Dan kan dat enorm frustrerend zijn en is het uw man die eigenlijk die problemen heeft en niet jij.
Want jij zegt "niet nu" en er komt ook niks van en jij kan rusten of slapen (en hebt onrechtstreeks uw goesting). Uw man daarentegen krijgt op dat vlak heel weinig zijn goesting.
Wacht, dit leest als: als ik wél meewerk in het huishouden "verdien" ik seks als man, help ik weinig mee, "verdien" ik dat niet.Het kan zijn dat uw situatie heel anders is en uw man in het huishouden niks deed, dan kan ik dat best begrijpen dat jij wel stikop bent en het van zijn kant vrij egoïstisch is om seks te willen.
Los daarvan: alsof "stikkapot zijn" een wedstrijdje is wie er het meest "recht" op heeft? Zo werkt het toch ook niet?
Een verschil in libido, een dip in het seksleven lijkt me niet zo raar in een langdurige relatie. Soms is dat een probleem, soms gewoon een fase. Soms is er niets aan de hand en moet daar geen bepaald gewicht aan gehangen worden, soms is het een symptoom van veel grotere problemen.
Seks hoeft ook geen uur te duren en 8 standjes te bevatten. Of wat luie seks, of samen masturberen, of... mannen zetten zich daar gewoon sneller overheen denk ik.
natuurlijk ook maar één kind en de vermoeidheid hebben we maar 7-8 maand meegemaakt dus misschien heb ik geen idee waarover ik babbel (ivgm andere situaties)
.