Vannacht opgelopen van 00:30 tot 04:30, jezus man.
Klaarwakker en dan natuurlijk al krijsend vechten tegen de slaap.
Vandaag mag papa overleven op 2u slaapde eerste 2 koffies zijn al binnen...
Hier ook, met een 1 jarige met jeukende windpokken

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vannacht opgelopen van 00:30 tot 04:30, jezus man.
Klaarwakker en dan natuurlijk al krijsend vechten tegen de slaap.
Vandaag mag papa overleven op 2u slaapde eerste 2 koffies zijn al binnen...

Is dat wringen dan typisch voor reflux?Al blijft hij 's nachts vaak wringen.
Bewust niet gedaan omdat het net voor extra stress kan zorgen omdat ze ook onterecht afgaan.Trouwens iemand ervaring met angelcare pad om onder de matras van het bedje te leggen? We zijn beiden redelijk ongeruste ouders. Voorlopig slaapt ze nog op onze kamer, maar het gaat voor ons toch ook een grote stap zijn als ze apart in haar kamer moet gaan slapen binnenkort.
Exact om dezelfde reden niet gedaan. Ik denk dat het belangrijker is om verder alle tips en 'regels' op te volgen dan zoiets te leggen.Bewust niet gedaan omdat het net voor extra stress kan zorgen omdat ze ook onterecht afgaan.
Nederlandse versie van Test aankoop is ook tegen:
Alarmmatjes voor baby's: veilig of niet?
Wiegendood voorkomen met een alarmmatje, ademhalingsdetector of bewegingssensor. Werken deze alarmapparaatjes voor baby's? En heeft het zin ze te gebruiken?www.consumentenbond.nl

Er is helemaal geen evidentie voor zo'n alarmen. Het is het commercieel uitbuiten van de angst en onzekerheid van jonge ouders. Er is wel meer evidentie voor het langer 'samen' slapen, tot de leeftijd van 1 jaar bij de ouders op de kamer.Is dat wringen dan typisch voor reflux?
Onze dochter van 4 maanden begint elke ochtend rond 5u te wringen en haar benen in de lucht te zwieren. Voor de rest slaapt ze al twee maanden door hoor.
Trouwens iemand ervaring met angelcare pad om onder de matras van het bedje te leggen? We zijn beiden redelijk ongeruste ouders. Voorlopig slaapt ze nog op onze kamer, maar het gaat voor ons toch ook een grote stap zijn als ze apart in haar kamer moet gaan slapen binnenkort.
Hebben een angel Care gehad. Geen valse alarmen gehad, maar dan weet je uiteindelijk nog altijd niet of hij goed op staat...Is dat wringen dan typisch voor reflux?
Onze dochter van 4 maanden begint elke ochtend rond 5u te wringen en haar benen in de lucht te zwieren. Voor de rest slaapt ze al twee maanden door hoor.
Trouwens iemand ervaring met angelcare pad om onder de matras van het bedje te leggen? We zijn beiden redelijk ongeruste ouders. Voorlopig slaapt ze nog op onze kamer, maar het gaat voor ons toch ook een grote stap zijn als ze apart in haar kamer moet gaan slapen binnenkort.
Gho, geen idee. Ik denk van wel want onze dochter was met haar reflux ook aan het spartelen.Is dat wringen dan typisch voor reflux?
goh, ik ken weinig kinderen van 5-6-7 jaar die spontaan gaan zeggen ik wil x of y. Er is nog altijd een verschil tussen aanbieden/uitproberen en dwingen.Ik word omgeven door ouders die hun kinderen op 500 verschillende hobbies per week sturen.
En als ik aan onze oudste vraag of hij iets wil doen van sport: nope, jeugdbeweging: nope, muziek? nope!
wat wil je dan? Thuis met lego spelen.... ok dan.
Best niet pushen zeker?
Goh, mijn ouders hebben me ook altijd dat gevraagd, waardoor ik uiteindelijk niets deed. Achteraf wel een beetje spijt van gehad hoor. Anderzijds, het van hobby naar hobby hollen omdat ze muurklimmen in stad X en muziekschool doen in gemeente Y vind ik ook nogal gek.Ik word omgeven door ouders die hun kinderen op 500 verschillende hobbies per week sturen.
En als ik aan onze oudste vraag of hij iets wil doen van sport: nope, jeugdbeweging: nope, muziek? nope!
Best niet pushen zeker?
Same. Meeste dingen bieden een proefles ofzo aan. Kunt ge ze zo eens laten kennis maken.goh, ik ken weinig kinderen van 5-6-7 jaar die spontaan gaan zeggen ik wil x of y. Er is nog altijd een verschil tussen aanbieden/uitproberen en dwingen.
(hier is het in principe wel zo dat als ze ja zeggen, ze ook niet de week erna van gedacht kunnen veranderen. het moet een degelijke kans krijgen)
Als je denkt dat iets beter is voor hen op de lange termijn dan kan je volgens mij wel beter wat pushen.Best niet pushen zeker?

Eens ze daar overheen is, wil ik ze gerust zelf verder leren zwemmen, maar een ander mag ze over die schrik heen helpen. 
Blijf er dan niet staan? Je kan ze toch horen roepen tot bij u thuis.Van mij mogen ze doen wat ze willen, behalve voetbal (écht geen zin om elke zondag in de kou naar die match te gaan staan kijken tussen die roep-ouders (en ja, ik hoor die soms tot hier roepen als de wind wat verkeerd zit)

)Zo elke avond ergens anders naartoe sturen (al dan niet omdat ze er zelf niet op willen passen) zou ik ook niet doen.Ik word omgeven door ouders die hun kinderen op 500 verschillende hobbies per week sturen.
Best niet pushen zeker?

Blijf er dan niet staan? Je kan ze toch horen roepen tot bij u thuis.
Zou bij mij knagen mocht ik mijn kind iets verbieden wat het echt heel graag wil...
(Zelf een vader gehad die voetballen verbood omdat hij het teveel moeite vond.)