Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Awel, zeg het niet voort maar ik heb speciaal deze morgen de trein gesaboteerd zodat @Coolguy van thuis uit werkt en dit heugelijke feit samen met jou kan beleven!Dochterlief heeft hier haar eerste stappen gezet aan 1 hand.![]()
Hier wordt straks sowieso ook nog buiten gespeeld. Ze heeft toevallig een boek over winter en haar ogen vanmorgen toen ze zag dat het effectief zo was, waren fantastisch om te zien.Dochterlief heeft hier haar eerste stappen gezet aan 1 hand.![]()
Oei. Stopt het sneeuwmannen maken bij 4? Dat is ook maar saai heOnder de middag toch een sneeuwman met de zoon gemaakt. Is al 4 maar is de eerste keer dat de sneeuw zo goed is dat dat lukt.

Neenee maar wil maar zeggen dat dat hier niet vaak lukt dus er toch is van geprofiteerdOei. Stopt het sneeuwmannen maken bij 4? Dat is ook maar saai he![]()

Ook weer waar en als er dan toch eens sneeuw valt die blijft liggen, mag je daar 2h voor heen rijden.Neenee maar wil maar zeggen dat dat hier niet vaak lukt dus er toch is van geprofiteerd![]()

Da’s alweer een zorg minderEen kinderdagverblijf gevonden waarbij we kunnen beginnen met 2 dagen per week, paar maand later 3 dagen per week en nog iets later 5 dagen per week. Gelukkig hebben we beide flexibele werkgevers waardoor we de puzzel normaal wel kunnen leggen.![]()

Toch eerst ne keer op ‘t gemak naar de cinema geweest voor ge hem losgemaakt hebt?Gelukkig hem twee keer zonder breekwerk los kunnen krijgen :'). Kinders ...

Den onze is op zijn 3 begonnen met VTech ABC Smile spelcomputer. Daar staat een 2D sidescroller op die hen wat leert over cijfers, letters, vormen en kleuren. Controller is vrij klein en met pijltjes, geen analog. Dat ging vrij snel vrij vlot. (links, rechts, springen en double jump was het zowat)Zijn er bepaalde games die jullie kleuter speelt op tablet of iets anders?
Hij kijkt hier vaak tablet natuurlijk, maar ik merk dat hij nog niet zo heel goed is in het spelen van spelletjes.
Als gamer in hart en nieren zou ik hem graag ook eens wat spelletjes zien spelen en leren spelen, stiekem hoop ik van op latere leeftijd dan wel samen wat te kunnen gamen
Wij hebben een ipad en een switch. Op Switch hebben we een spel van Paw Patrol, maar ik merk dat de besturing met 2 handen tegelijk nog wel wat moeilijk is, de ene hand de joystick en de andere hand de knoppen.
Iemand aanrader voor spelletjes om zo wat de basics goed te leren?
Meeste spelletjes dat hij nu speelt zijn educatief, wat ook niet slecht is, maar zou hem graag de motoriek van het gamen een beetje willen leren![]()
.
. Zo van die trash games op de tablet enz heb ik altijd achterwege gelaten.
Papaaaaa, ik heb hier 100x op buy geduwd en nu zegt die dat de limiet van de credit card bereikt is!!!!die games op de tablet zijn gewoon verziekt door reclame en dan moet je elke minuut gaan helpen omdat ze op het verkeerde knopke duwen![]()
Den onze is nochtans goed geworden op wachten tot het kruisje verschijnt rechtsboven om de reclame weg te klikkendie games op de tablet zijn gewoon verziekt door reclame en dan moet je elke minuut gaan helpen omdat ze op het verkeerde knopke duwen![]()