Hier melding van roodvonk in de klas, ik ben benieuwd of we de dans gaan ontspringen of niet...![]()
Volgens mij doen kinderen niets anders dan de hele dag in elkaars gezicht spuwen dus ik zou er niet op rekenen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier melding van roodvonk in de klas, ik ben benieuwd of we de dans gaan ontspringen of niet...![]()

Indien Pylorushypertrofie --> dochter heeft dat ook gehad en is vanzelf verholpen omwille van een groeischeut op het juiste moment. Anders was het ook operatie in Brugge. Maar nog niet panikeren zou ik zeggen.ons zoontje van 2 weken is opgenomen in het ziekenhuis. Mogelijk een probleem met zijn maag waardoor hij altijd overgeeft na het eten. Moet misschien geopereerd worden
![]()
Niet fijn om ze in dat veel te grote ziekenhuisbed te zien liggen en zelf machteloos te moeten toekijken.ons zoontje van 2 weken is opgenomen in het ziekenhuis. Mogelijk een probleem met zijn maag waardoor hij altijd overgeeft na het eten. Moet misschien geopereerd worden
![]()
Heeft ze hier onlangs een week koorts van gehad en een antibiotica kuur. Voor de rest niet super ziek, buiten wat mindere nachten. Ga er maar vanuit dat ze het ook heeft, want voor zover ik weet ben je al besmettelijk voor de symptomen er zijnHier melding van roodvonk in de klas, ik ben benieuwd of we de dans gaan ontspringen of niet...![]()
Klopt dat is de voorlopige diagnose. Is net voor een nieuwe scan vertrokken. Hopelijk gaat het hier ook gewoon over.Indien Pylorushypertrofie --> dochter heeft dat ook gehad en is vanzelf verholpen omwille van een groeischeut op het juiste moment. Anders was het ook operatie in Brugge. Maar nog niet panikeren zou ik zeggen.
Wij waren er zelf heel laat bij. Eerst alle mogelijke types flessen dat er bestaan gekocht en geprobeerd. Alle soorten voeding want ze had ook koemelkallergie. And so on. Tot ze op een scan zagen dat haar maagje nog vol melk zat, 3-4 uur na de voeding.
Inderdaad behoorlijk zielig.Niet fijn om ze in dat veel te grote ziekenhuisbed te zien liggen en zelf machteloos te moeten toekijken.
Ik duim mee! Courage!Klopt dat is de voorlopige diagnose. Is net voor een nieuwe scan vertrokken. Hopelijk gaat het hier ook gewoon over.
Inderdaad behoorlijk zielig.
De ochtendstond heeft 39,7 graden in de mond, we zijn hier toch twee weken niet ziek geweest![]()

inderdaad klein spuitje, in kleine beetjes (+/- een ml per keer) in de mond (richting wang) spuiten en elke keer wachten tot ze slikt. (en ze daarbij in uw armen houden zoals ge de fles zou geven, zodat ze dus wat naar boven kijkt).Niet fijn om ze in dat veel te grote ziekenhuisbed te zien liggen en zelf machteloos te moeten toekijken.
Hier nog steeds koorts na 2 dagen antibiotica. Straks weer naar de dokter. (Hopelijk stuurt hij ons niet door) Iemand trouwens tips om ervoor te zorgen dat die antibiotica binnen blijft, masjoefel laat een groot deel uit haar mond lopen. We gebruiken al een klein spuitje om het in haar mond te doen.
Ik deed dat altijd in 60ml melk, die eerst geven en dan pas de rest van het eten. Nooit anders geprobeerd zelfs!Iemand trouwens tips om ervoor te zorgen dat die antibiotica binnen blijft, masjoefel laat een groot deel uit haar mond lopen. We gebruiken al een klein spuitje om het in haar mond te doen.
Leek me ook logisch, en ik gaf zo vitamine D, tot de vroedvrouw dat zag en dat problematisch vond. Moest met een lepel want ja ze dronk misschien niet al de melk op. Dat ze evengoed vanalles kan uitspuwen wanneer je een lepel gebruikt vergeten we daar evenIk deed dat altijd in 60ml melk, die eerst geven en dan pas de rest van het eten. Nooit anders geprobeerd zelfs!

Vandaar dat ik het eerst gaf in minder melk: veel meer kans dat alles op is.Leek me ook logisch, en ik gaf zo vitamine D, tot de vroedvrouw dat zag en dat problematisch vond. Moest met een lepel want ja ze dronk misschien niet al de melk op. Dat ze evengoed vanalles kan uitspuwen wanneer je een lepel gebruikt vergeten we daar even![]()

Idem hoor, maar nuance was niet altijd aan de vroedvrouw besteed leek me.Vandaar dat ik het eerst gaf in minder melk: veel meer kans dat alles op is.![]()
Proberen we nu te doen, maar de koppige ezel wilt de antibiotica niet doorslikken...inderdaad klein spuitje, in kleine beetjes (+/- een ml per keer) in de mond (richting wang) spuiten en elke keer wachten tot ze slikt. (en ze daarbij in uw armen houden zoals ge de fles zou geven, zodat ze dus wat naar boven kijkt).
Als nummer één ziek is, kan nummer twee natuurlijk niet achter blijven, de jongste vanacht met koorts stuipen wakker geworden, heel vies. Straks naar de kinderarts.![]()
Dit heeft daarstraks gewerkt, hopelijk heeft ze morgen nog niet door dat haar antibiotica in dat klutske melk zat.Ik deed dat altijd in 60ml melk, die eerst geven en dan pas de rest van het eten. Nooit anders geprobeerd zelfs!