Ik denk dat ik dan meer ben zoals de papaOver schoenen doe ik wat lastiger, ik vind dat ze zichzelf al vaak genoeg als een "Wibrakind" kleedt.Met veto's hoor! Dan zeg ik dat ze bij rokje a enkel een tshirt of trui in de kleur X, Y of Z mag kiezen. Papa heeft daar minder gevoel voor en dan vloek ik inwendig eens soms. Maar bij schoenen wil ik wel het laatste woord! Behalve als we naar oma en opa gaan, dan mag ze haar goesting doen.
Dus dan zie je bij -2 graden kniekousen met sandalen, een zomerjurkje en daarover een dikke gilet. Zero fucks were given op dat moment: ik val "publiek" niet in schaamte en zij is fier dat ze toch 1x per week volledig haar zin mag krijgen.

Don't care what she wears, as long as she's happy.
Met veto's hoor! Dan zeg ik dat ze bij rokje a enkel een tshirt of trui in de kleur X, Y of Z mag kiezen. Papa heeft daar minder gevoel voor en dan vloek ik inwendig eens soms. Maar bij schoenen wil ik wel het laatste woord! Behalve als we naar oma en opa gaan, dan mag ze haar goesting doen.
Dus dan zie je bij -2 graden kniekousen met sandalen, een zomerjurkje en daarover een dikke gilet. Zero fucks were given op dat moment: ik val "publiek" niet in schaamte en zij is fier dat ze toch 1x per week volledig haar zin mag krijgen.
- eindelijk vrij goed door. Gezegd dat als ze niet ziek is ze maximum één keer mag roepen voor iets en dat ze verder haar plan moet trekken. Vannacht wakker geworden door wat gerommel, maar dat was omdat ze pipi moest doen en zelf op haar potje is gaan zitten zonder ons wakker te willen maken.
Dutjes zijn plots ook uit den boze, ze valt liever in slaap op de grond tussen ons, dan dat we ze in bed zouden leggen, héél toffe periode.