Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Urgh. Kind werd om 2u30 wakker.

"Ik ben wakker, joepie!" terwijl ze zichtbaar jubelend staat te springen in bed met haar twee knuffels.

Pas rond 5u is die weer in slaap gevallen, na een fles en een frustrerende anderhalf uur heen en weer gekruip en gespring en ge-"papaaaaa" & -"mamaaaaa" in ons bed en nadien bij ondergetekende in de zetel beneden. Ze ligt er nu nog zeer schattig te ronken terwijl ik de sandwiches smeer voor ons uitstapje naar de Efteling.

#dedication
 
Urgh. Kind werd om 2u30 wakker.

"Ik ben wakker, joepie!" terwijl ze zichtbaar jubelend staat te springen in bed met haar twee knuffels.

Pas rond 5u is die weer in slaap gevallen, na een fles en een frustrerende anderhalf uur heen en weer gekruip en gespring en ge-"papaaaaa" & -"mamaaaaa" in ons bed en nadien bij ondergetekende in de zetel beneden. Ze ligt er nu nog zeer schattig te ronken terwijl ik de sandwiches smeer voor ons uitstapje naar de Efteling.

#dedication
Succes! 🙈
 
Ik wou al vragen, is kraantjes water not done voor voeding misschien?

Hierover hebben we nog niets opgezocht of bekeken, dus ik heb echt geen idee :)
Wordt afgeraden, niet omdat de kwaliteit te slecht zou zijn van het water zelf, maar mogelijks wel de leidingen waarin het water tot bij jou komt (oude koperen buizen etc)
 
Zijn op weekend met madam haar werk. Iedereen zit die 2 jongens van ons te bestoefen hoe flink en rustig die zijn.

:unsure:

Wat voor monsters zijn die gewoon?
Ik vind er dit weekend niks flink of rustig aan.
Zijt blij!
Dan zijn ze zo een 'monster' gewoon als die van mij want de reacties die ik krijg zijn meestal in de trant van:
"Daar zit nogal pit in"
"Die wordt ook nooit moe precies'
" Amai, tis éne met karakter"
" 't Is een patéke!"
 
Zijn op weekend met madam haar werk. Iedereen zit die 2 jongens van ons te bestoefen hoe flink en rustig die zijn.

:unsure:

Wat voor monsters zijn die gewoon?
Ik vind er dit weekend niks flink of rustig aan.
Zegt veel over wat die anderen gewend zijn van hun kadeekes he 😁
Zorg maar dat jullie gastjes het niet horen! 🙈
 
Bij ons is het meestal "eeeuuuhm... jah ze weet wel heel goed wat ze wil hé".
Tis de schuld van de moeder uiteraard, ik ben meegaand.
Krijg ik hier vooral van mijn moeder te horen! "Amai, dat is een koppige/"een gedachtje"! Jij/de andere kleinkinderen waren niet zo hoor!"
Ja, merci ma, ik had het zelf nog niet door dat er pit in zit! 🙄
Maar op een ander: voorbeeeeeeldige jongedame natuurlijk!
Vorig jaar op ons eerste oudercontact: "Ja, de eerste maanden wou ze in de ochtendkring ook niets zeggen of doen!" Wij: ja, het is een karakterke soms hè...
Juf: huh? Neenee, uit verlegenheid!
:S
 
@Sylverscythe Grappig om te lezen.

Over het Evian verhaal , hier altijd Evian gebruikt (omdat we dat zelf ook het lekkerste water vinden).

Eerste 3 maanden waren enorm lastig met krampen en overgeven ziekenhuisopname etc. , Heeft niemand ooit gezegd dat het aan het water kan liggen...

Ze hebben wrsclk aandelen in Evian die verzorgers :)
 
Van't weekend schoenen gekocht:
Oudste dochter, 5 jaar: maat 31
Zoon, 3 jaar: maat 29/30. Afhankelijk van het mer.
Jongste dochter: maar 26.

LIcht dat nu aan mijn of hebben die alle drie gewoon heel grote voeten?
 
Van't weekend schoenen gekocht:
Oudste dochter, 5 jaar: maat 31
Zoon, 3 jaar: maat 29/30. Afhankelijk van het mer.
Jongste dochter: maar 26.

LIcht dat nu aan mijn of hebben die alle drie gewoon heel grote voeten?
Dochter bijna 5 zweeft nu tss 27 en 28 en haar beste vriendinnetje van 5.5 heeft nog maar net een 26. They biiiiiigggg!
 
Terug
Bovenaan