Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Mja maar het ging dus bij de Evian over luieruitslag hé.

Dat wat meer Mg misschien de stoelgang losser maakt wil ik eventueel nog geloven, al vraag ik me af of we nu over verschillen spreken die dat kunnen veroorzaken. Sowieso dacht ik dat zoals @Tha_nOn nog zegt krampen niet altijd hetzelfde zijn als constipatie, en het vaak ook gewoon ligt aan de darmpjes die verder moeten ontwikkelen.

Je geeft zelf ook aan dat het vanzelf is overgegaan, daarom dat ik dat allemaal zo "flou" vind. Pak wat homeopathische brol en het juiste flessenwater en dat gaat het over...wat sowieso ging gebeuren maar wie gaat zeggen dat het niet aan die zaken lag hé. Ach ik ben gewoon nogal sceptisch voor al die zaken, en persoonlijk vind ik homeopathie de grootste oplichterij die er is.
Dien protectis is probiotica en infacol is simeticon, dus geen homeopathie. Die mama natura is homeopathie, maar hij zegt dat hij het niet gebruikt heeft.

 
Dien protectis is probiotica en infacol is simeticon, dus geen homeopathie. Die mama natura is homeopathie, maar hij zegt dat hij het niet gebruikt heeft.

Ja ik spreek dan ook nog altijd over onze eigen situatie als ik zeg "pak wat homeopathische brol en het juiste flessenwater", ik ben niet aan het reageren tegen @Sneakytje hoor.

Het is ook gewoon herkenbaar, je wil iets (kunnen) doen. Dat men je dan maar aanraadt om die mama natura te gebruiken, dat is waar ik het een beetje lastig mee heb.
 
Ik snap het toch niet meer ze. Ze hebben hier lang liggen zagen om Jurassic World te mogen zien, ik vond ze nog te jong 8,6,4 en 2 jaar. Maar dan toch toegegeven en samen de film bekeken en uitgelegd dat alles niet echt is en de kinderen het zullen overleven. Geen problemen voor de kinderen, sterker nog staat hier nu regelmatig op.

Laat ik ze deze avond op Netflix naar film over smurfen kijken, zitten ze hier allemaal te wenen omdat de film hen zo aangrijpt. Begrijpen wie begrijpen kan.
 
Ik snap het toch niet meer ze. Ze hebben hier lang liggen zagen om Jurassic World te mogen zien, ik vond ze nog te jong 8,6,4 en 2 jaar. Maar dan toch toegegeven en samen de film bekeken en uitgelegd dat alles niet echt is en de kinderen het zullen overleven. Geen problemen voor de kinderen, sterker nog staat hier nu regelmatig op.

Laat ik ze deze avond op Netflix naar film over smurfen kijken, zitten ze hier allemaal te wenen omdat de film hen zo aangrijpt. Begrijpen wie begrijpen kan.
Smurfin die sterft?
 
Nee ze had een legging aan.
Ja, dan snap ik het conflict wel: de maatschappij leert hen die te haten, maar ze zijn echt wel comfy anderzijds... Op die leeftijd zou ik er ook wakker van liggen. 😔

Wel herkenbaar, soms probeer ik preventief vanalles te kaderen, denk je 10/10 te scoren op je ouderschapsrapport en dan plots BAM: "maar dat is zo eng/droevig/..." Op iets waarvan je het nooit had verwacht!🙈
 
Ik snap het toch niet meer ze. Ze hebben hier lang liggen zagen om Jurassic World te mogen zien, ik vond ze nog te jong 8,6,4 en 2 jaar. Maar dan toch toegegeven en samen de film bekeken en uitgelegd dat alles niet echt is en de kinderen het zullen overleven. Geen problemen voor de kinderen, sterker nog staat hier nu regelmatig op.

Laat ik ze deze avond op Netflix naar film over smurfen kijken, zitten ze hier allemaal te wenen omdat de film hen zo aangrijpt. Begrijpen wie begrijpen kan.
Ge hebt ze per ongeluk (of expres) die Unicef reclame laten zien :tongue::


Dat was inderdaad een minder fijne aflevering. Beter bij Bluey houden 👌.
 
Urgh. Kind werd om 2u30 wakker.

"Ik ben wakker, joepie!" terwijl ze zichtbaar jubelend staat te springen in bed met haar twee knuffels.

Pas rond 5u is die weer in slaap gevallen, na een fles en een frustrerende anderhalf uur heen en weer gekruip en gespring en ge-"papaaaaa" & -"mamaaaaa" in ons bed en nadien bij ondergetekende in de zetel beneden. Ze ligt er nu nog zeer schattig te ronken terwijl ik de sandwiches smeer voor ons uitstapje naar de Efteling.

#dedication
 
Urgh. Kind werd om 2u30 wakker.

"Ik ben wakker, joepie!" terwijl ze zichtbaar jubelend staat te springen in bed met haar twee knuffels.

Pas rond 5u is die weer in slaap gevallen, na een fles en een frustrerende anderhalf uur heen en weer gekruip en gespring en ge-"papaaaaa" & -"mamaaaaa" in ons bed en nadien bij ondergetekende in de zetel beneden. Ze ligt er nu nog zeer schattig te ronken terwijl ik de sandwiches smeer voor ons uitstapje naar de Efteling.

#dedication
Succes! 🙈
 
Ik wou al vragen, is kraantjes water not done voor voeding misschien?

Hierover hebben we nog niets opgezocht of bekeken, dus ik heb echt geen idee :)
Wordt afgeraden, niet omdat de kwaliteit te slecht zou zijn van het water zelf, maar mogelijks wel de leidingen waarin het water tot bij jou komt (oude koperen buizen etc)
 
Zijn op weekend met madam haar werk. Iedereen zit die 2 jongens van ons te bestoefen hoe flink en rustig die zijn.

:unsure:

Wat voor monsters zijn die gewoon?
Ik vind er dit weekend niks flink of rustig aan.
Zijt blij!
Dan zijn ze zo een 'monster' gewoon als die van mij want de reacties die ik krijg zijn meestal in de trant van:
"Daar zit nogal pit in"
"Die wordt ook nooit moe precies'
" Amai, tis éne met karakter"
" 't Is een patéke!"
 
Zijn op weekend met madam haar werk. Iedereen zit die 2 jongens van ons te bestoefen hoe flink en rustig die zijn.

:unsure:

Wat voor monsters zijn die gewoon?
Ik vind er dit weekend niks flink of rustig aan.
Zegt veel over wat die anderen gewend zijn van hun kadeekes he 😁
Zorg maar dat jullie gastjes het niet horen! 🙈
 
Terug
Bovenaan