Maar ik denk wel dat dat stokje in uw neus steken pijn gaat doen2 weken quarantaine of 23 jaar stockholm syndroom, ik weet wel wat ik kies.

Wel grappig dat mannen sinds Corona ook plots zwangerschapstests kunnen interpreteren

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ik denk wel dat dat stokje in uw neus steken pijn gaat doen2 weken quarantaine of 23 jaar stockholm syndroom, ik weet wel wat ik kies.

Ik moet nochtans elke keer die bijsluiter er weer bijnemenMaar ik denk wel dat dat stokje in uw neus steken pijn gaat doen
Wel grappig dat mannen sinds Corona ook plots zwangerschapstests kunnen interpreteren![]()
.Neen, ik ga nooit eten klaarmaken voor jou. Nu niet, nooit niet!Ik wil ook geen ovenschotel met mulansnot eten. Dat was dan zeker het substituut voor de kaassaus of de champignons, afhankelijk van parameters zoals textuur & kwantiteit.
Hier ook redelijk tempo inderdaad, soms lijkt het mij veel maar tot nu toe doet hij het goed.Klopt, hier ook.
Tempo ligt ook redelijk hoog, 3 weken ver in het schooljaar en aan zijn 7e letter bezig...
Enorm leuk wel om ze woordjes/zinnen te zien lezen!
Mama natura toevallig?Nu heeft ze soms last van krampjes, normaal maar mijn vrouw wordt daar nogal emotioneel van. Pediater schrijft iets voor dat "bij sommige mensen werkt". Recht naar de apotheek: een fucking homeopathisch druppeltje, m.a.w. water dus. Ik vind dat ethisch nogal twijfelachtig, hopen slaapeloze, radeloze ouders die zo geld geven aan nonsens.
Ja, "coli".Mama natura toevallig?
Helpt niet tegen krampen, maar het is wel een wondermiddel om ze hun tutje binnen te doen houden als ze zodanig overstuur zijn dat ze het telkens uitspuwenJa, "coli".
Nu, ik moet eerlijk zijn, de ingrediënten zijn maar "D6", wat een miljoen keer verdund is, dus er zit nog meer in dan water.

Dat komt misschien door de alcohol die erin zit?Helpt niet tegen krampen, maar het is wel een wondermiddel om ze hun tutje binnen te doen houden als ze zodanig overstuur zijn dat ze het telkens uitspuwen
Was een tip van mijn zus en helpt hier inderdaad wonderwel, ook de vroedvrouw heeft het aangeraden. Druppeltje op de speen en ze die geven, en ze houden ze binnen en kalmeren een pak sneller. Dus heeft wel zijn nut![]()

Ge kunt ze niet vroeg genoeg goed opvoeden zeker?Dat komt misschien door de alcohol die erin zit?
![]()

Anders protectis eens proberen, das op zijn minst probiotica (maar das sowieso ook geen instant wondermiddel)Ja, "coli".
Nu, ik moet eerlijk zijn, de ingrediënten zijn maar "D6", wat een miljoen keer verdund is, dus er zit nog meer in dan water.
Heel dat babygebeuren is toch maar apart op vlak van "middeltjes" vind ik.
Flessenwater, ik zoek op welk merk geschikt is voor oplosmelk. Een groot deel natuurlijk, al maakt vooral Evian er veel tam tam rond. Soit, Valvert gekocht, wat op het eerste bezoek de vroedvrouw niet leek te bevallen want ze kende dat niet. De dochter had een week later luieruitslag, vroedvrouw: "ja misschien dan toch dat water hé, vervang dat maar door Evian".
Compleet absurd, alsof een kind uitslag gaat krijgen van het ene bronwater laag aan mineralen maar van het andere niet, nadat dit door de spijsvertering gaat. Niet gedaan en uitslag beter, wie had het gedacht.

Ik heb het daar ook altijd lastig mee. In water zit quasi niks van voedingsstoffen, enkel een paar microgram aan mineralen.Maar Evian flessen zijn dus wel roze hé, dus voor meisjes is dat wel echt beter.

DankjeSpontaan een glimlach op mijn gezicht eens ik besefte dat het geen positieve covidtest was.
Gefeliciteerd!!!
De resultaten van het bloedonderzoek wijzen op een stevige goed evoluerende zwangerschap. De afspraak van 10 oktober bij de fertiliteitsarts is omgezet naar een eerste echo. Dat zal mij hopelijk wat meer geruststellen want nu ben ik vrij gestresst en kan ik het nog niet goed geloven of vatten. DankjeDe resultaten van het bloedonderzoek wijzen op een stevige goed evoluerende zwangerschap. De afspraak van 10 oktober bij de fertiliteitsarts is omgezet naar een eerste echo. Dat zal mij hopelijk wat meer geruststellen want nu ben ik vrij gestresst en kan ik het nog niet goed geloven of vatten.

Hier was de wachttijd ook 12 maanden, ik hoorde van een moeder dat "iedereen" zich daar al op de lijst plaatste zodra ze de beslissing namen om eraan te beginnen. Ik ken meerdere moeders die maanden hebben overbrugd met (deeltijds) ouderschapsverlof en de grootouders in te schakelen.Gisteren ook al onze kinderopvang gecontacteerd. De eerste vrije plaatsen zijn pas vanaf 2024! Da’s toch absurd? Dat zijn baby’s die nog niet eens verwekt zijn. Als bij ons alles goed loopt, zou het kindje vanaf september ‘23 naar de onthaalmoeder beginnen gaan en er is nú dus al heel plaats meer.