Heftig. Dan zou ik eigenlijk niet mogen klagen als ik dat lees.Het hangt ook heel veel af van je kinderen hé. Ik denk dat mijn kinderen met een frequentie van om de 2 a 3 weken ziek zijn (in die mate dat ze thuis moeten blijven). In weken dat de kinderen niet ziek zijn, zijn nog altijd vaak 2 a 3 keer per week wakker 's nachts (en dan moeten we ze bij ons in bed nemen). In weken dat ze wél ziek zijn is dat élke nacht. Als je dan geen ouders hebt waarop je kan rekenen, of een zeer flexibele werkgever, dan kan je het eigenlijk echt wel schudden.
Mijn ouders zijn nu ook al een paar keer ferm ziek geweest van te babysitten, dus ik begin daar ook wel wat schrik van te krijgen. Maar op dit moment weet ik echt niet hoe we het anders kunnen doen, zonder dat een van ons beiden onze job zou opgeven.
Wel goed om te zien dat ik niet de enige met die vraag ben. We hebben wel al een keer beroep gedaan op iemand die via de mutualiteit kwam oppassen overdag. Dat is een 10-tal keer gratis denk ik zelfs. Ik was toen zelf thuis (bureau) en dat zal aan de dame zelf gelegen hebben, maar wij waren enorm enthousiast over die werking. Onze dochter heeft toen een vip onthaalmoeder/crèche behandeling gehad en heeft geen seconde alleen moeten spelen.
Jammer genoeg zitten die dingen erg snel vol en is het in onze buurt een ramp om iemand vast te krijgen.
Ik kan het alleen maar aanraden, als je iemand kan te pakken krijgen. Ook voor zieke kinderen zorgen zij ervoor..
), mijn moeder is overleden en met mijn vader heb ik slechts beperkt contact dus daar kan ik ook niet op rekenen.

maar again, daar kies je voor.
De man in de wachtzaal liet ons gelukkig voor. Helaas moest het ofwel genaaid worden met 4 á 5 draadjes óf geplakt en dat kunnen ze daar niet. Dus hop, dan maar naar de spoed. Hij was super flink, enkel tijdens het plakken zelf wat tranen, zowel bij hem als bij mij