Mijn kinderen hadden beiden zeer veel last van (verborgen) reflux, dan ben je héél gelukkig dat er zoiets bestaat als een tut. We zijn nu aan het proberen om ze overdag hun tutje aan de kant te laten, met wisselend succes.
En wat betreft het slapen ... nogmaals veel sterkte @mac-bc en anderen in hetzelfde schuitje. Het is niets anders dan een marteling. En hoe goed ze ook bedoeld zijn, de boodschappen "het betert!" ben ik eigenlijk zelf een beetje beu gehoord. Ik hoor dat al 3,5 jaar en nog steeds zijn de enige nachten waarbij wij zeker zijn dat we gaan kunnen doorslapen, de nachten waarbij de kinderen bij onze ouders slapen.
En wat betreft het slapen ... nogmaals veel sterkte @mac-bc en anderen in hetzelfde schuitje. Het is niets anders dan een marteling. En hoe goed ze ook bedoeld zijn, de boodschappen "het betert!" ben ik eigenlijk zelf een beetje beu gehoord. Ik hoor dat al 3,5 jaar en nog steeds zijn de enige nachten waarbij wij zeker zijn dat we gaan kunnen doorslapen, de nachten waarbij de kinderen bij onze ouders slapen.

). Maar langs de andere kant: zou ze er zelf zo veel aan hebben? Ik snap de nood om eens buiten te zijn maar dan kan een wandeling in de buurt misschien al genoeg zijn? Wij wandelden heel vaak "naar de treintjes" (vlakbij) of een klein beetje verder waar we langs de sporen passeren en een paar weides met paarden en schapen. Dat pastte altijd in het schema en dat vonden ze minstens even leuk.
dat zijn wel zalige momenten