Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Dagje Planckendael met z'n vijf, heel toffe dag gehad. Laatste verkeerslicht: hups het vier uurtje van de jongste eruit. Zure banaan had ik nog ni meegemaakt.. hopelijk blijft het niet te lang in de auto hangen..

Also: Kapitein Winokio ftw!
K3 staat hier ook wel op, vooral binnengeslopen dankzij school.

Draagzak lukte in het begin heel goed, maar ondertussen is dat ook niet echt meer doenbaar (10250gr en 75cm ofzo, en absoluut geen "stilzittend" karakter). We gaan wel eens proberen om hier in de buurt te wandelen met de draagzak en zien of ze lang genoeg er in wil zitten :p
Vanaf 10kg vloog ze wel op de rug bij mij, ik kon ze niet meer houden van de rugpijn anders én ze ziet ineens veel meer dan jouw borst(en).

Het ergste is dat dat 2dehands en marketplace advertenties zijn. Ze durven nogal doorvragen. 500+ voor een kinderwagen die nieuw 800 kost.

Ze kunnen dat wel vragen, maar gaan dat nooit krijgen. Wij hebben onze superdeluxe Pericles (echt een topding, maar kostte ook incl accessoires richting €1000) heel lang aan absurd lage prijs proberen verkopen, nooit gelukt. En dan spreek ik uiteindelijk over €150 ofzo.

Is dan maar naar familie gegaan, waar een kind verwacht werd. In de loop van dit jaar. Ons jongste is er 7 😅

Ja lap en ik maar denken dat we nog goei centen gaan vangen voor onze koets van één of ander hip merk waar me de naam nu even van ontglipt. Ding koste gvd €1200 en 2 kinderen die daar nooit in wilden liggen :biglaugh:

Edit: Joolz

Ja lap en ik maar denken dat we nog goei centen gaan vangen voor onze koets van één of ander hip merk waar me de naam nu even van ontglipt. Ding koste gvd €1200 en 2 kinderen die daar nooit in wilden liggen :biglaugh:

Ik gokte op Stokke.

Hebben dezelfde. Toch content van, heb vrienden zien sukkelen met goedkope buggy’s die letterlijk uit elkaar vielen dus het kost veel, maar je kan er echt alles mee en dat blijft goed werken.

Deze hebben we voor 80€ tweedehands op de kop kunnen tikken (inclusief reiswieg). Wel een versie van een paar jaar geleden uiteraard. Samen nieuw = 1150€..

Had zelfs nieuwe bandjes. En verder in goeie staat.

Ben er nog altijd niet goed van, zo’n koopje :D

De onze lagen in de jaren vijftig Silver Cross van de grootouders. Dan later om recht te zitten de McLaren Yellow Submarine, koddig ding. Nooit bezig geweest met die multi-inzetbare en verbouwbare machines, zeker als we op voorhand op 2dehands zagen wat er maar overbleef van de prijs. Wel “geïnvesteerd” in deftig zonnescherm, regencover en zo een voetwarmer.

Als iemand wat van die spullen op buy& sell gooit. Tag me eens he :)
Zolder staat hier vol: co-sleeper, zo'n nestje, b'een box, massa's kledij.. buggy/kinderwagen van Joolz gebruiken we nu nog (4.5 jaar oud, 3e kind).

Tegen wanneer zou je het nodig hebben? :p
Mijn vriendin haar zus wel alles ook nog wel eens bekijken; eens zien wat er in de toekomst gaan willen/kunnen gebruiken. Maar de overschot verkopen we.

Wij hebben een Martinelli gehad, prachtig ding maar zeer onhandig om te manoeuvreren in winkels met dank aan die wielen die niet meedraaien.

Maar plezant om te paraderen op de dijk van Knokke :unsure:

9124-C86-D-1635-462-D-B239-30-BE0-B3-EFFC2.jpg

Wij hebben een Martinelli gehad, prachtig ding maar zeer onhandig om te manoeuvreren in winkels met dank aan die wielen die niet meedraaien.

Maar plezant om te paraderen op de dijk van Knokke :unsure:

9124-C86-D-1635-462-D-B239-30-BE0-B3-EFFC2.jpg
De schoonmoeder wou ook met zoiets afkomen. Ik zei “goed, ik gebruik het als wieg maar zal er nooit mee buitenkomen”. Ze heeft het dan toch niet gekocht :unsure:

Om een wieg te kiezen zijn wij net over de Nederlandse grens gegaan. Daar is een winkel waar ze alles hebben en ze hebben daar een parcours met redelijk veel verschillende ondergronden om te testen. Dan merk je echt wel het verschil. Joolz of Muti, daar kan je niet mis mee gaan :)

Nooit geklaagd over de quinny Zapp of Buzz. Wel meestal draagdoek, omdat dat nog gemakkelijker is.

Over die tweedehandsspullen dat is idd een goeie, zeker ook kleren van verre kennissen of vrienden daar kan je best profijt mee doen. Anders begin je maar al te kiezen tussen een arm of been.

Enkel een autostoel zou ik nooit tweedehands kopen. Je weet niet wat daar al mee voorgevallen is, en dat is voor mij toch wel één van de belangrijkste dingen.

Ik heb nog een goeie winkel voor dergelijke spullen nieuw. Ik weet niet of ik de naam hier zomaar mag zetten? Anders pm je maar. Wij hebben bv onze autostoelen daar aan vrije grote kortingen gekocht.

Over die tweedehandsspullen dat is idd een goeie, zeker ook kleren van verre kennissen of vrienden daar kan je best profijt mee doen. Anders begin je maar al te kiezen tussen een arm of been.

Enkel een autostoel zou ik nooit tweedehands kopen. Je weet niet wat daar al mee voorgevallen is, en dat is voor mij toch wel één van de belangrijkste dingen.

Ik heb nog een goeie winkel voor dergelijke spullen nieuw. Ik weet niet of ik de naam hier zomaar mag zetten? Anders pm je maar. Wij hebben bv onze autostoelen daar aan vrije grote kortingen gekocht.
Ik zie niet in waarom je die naam niet zou mogen zetten :p ik ben iig benieuwd :)

Nooit geklaagd over de quinny Zapp of Buzz. Wel meestal draagdoek, omdat dat nog gemakkelijker is.
Ik had de zapp als plooibuggy in de auto koffer zitten en daarvoor is dat ding prima, meer niet.

Ik had de maxi cosi Mura Plus, "mijne jeep" waarmee ik zelfs nog door een veld ben gereden zonder veel frustraties. Alleen een absoluut kutding om in een auto te krijgen.
De zapp aan 14kg geruild voor de Greentom, damn, wat een verschil in rijgemak als je een groter/zwaarder kind hebt! 😍😍😍

Terug
Bovenaan