BabydumpBabydump was vroeger alvast een winkel waar je scherpe prijzen kon hebben
Klinkt als een plaats waar ge uwe baby kunt achterlaten...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BabydumpBabydump was vroeger alvast een winkel waar je scherpe prijzen kon hebben
En Babypark is er zo nog eentje. Of Van Asten BabysuperstoreBabydump was vroeger alvast een winkel waar je scherpe prijzen kon hebben
Tenminste een pak kwalitatiever dan veel rommel die ik al gezien heb tbh.Da's echt te lelijk maar idd het ultieme hipstermerk blijkbaar![]()
Babylux. Is iets Belgisch en heeft een goede webshop. Voornamelijk grote setkortingen en daar bovenop nog eens extra korting vanaf een bepaald bedrag.Ik zie niet in waarom je die naam niet zou mogen zettenik ben iig benieuwd
![]()
Babydump was vroeger alvast een winkel waar je scherpe prijzen kon hebben
Heb je contact opgenomen met Mutsy zelf?Allemaal goed en wel maar qua service lijkt het nergens op. Onze zit van de Mutsy werd kapot geleverd en dat heeft maanden aangesleept.
Bellen en mailen bracht niets op en dan ben ik maar tot ginder gereden en eens van mijne tak gemaakt en dan was het magischerwijs de volgende week OK.
Heb je contact opgenomen met Mutsy zelf?
Onze rem werkte niet goed ongeveer een week na ingebruikname. Dreamland kon hem opsturen maar had niets ter vervanging. Erg lastig in een periode waarin je kind een paar weken oud is en je dus geen gebruik kan maken van de wieg.
Dan maar Mutsy gecontacteerd die voor een reeerveframe hebben gezorgd op twee dagen tijd. Een dikke week of twee weken later hadden we ons frame al terug.

Mutsy is vorige zomer failliet verklaard. We hebben de onze ingeleverd bij Babypark (Eindhoven) wegens mankementen en die viel nog binnen garantie. Daar kregen we tijdelijk een vervangkinderwagen. Omdat Mutsy die reservestukken niet meer kon leveren, hebben ze ons uiteindelijk voor de aankoopwaarde (€900 met alles erbij) een bon gegeven zodat we een nieuwe kinderwagen konden kopen. Dat is nu een Thule geworden en daar zijn we zeer tevreden van.Allemaal goed en wel maar qua service lijkt het nergens op. Onze zit van de Mutsy werd kapot geleverd en dat heeft maanden aangesleept.
Bellen en mailen bracht niets op en dan ben ik maar tot ginder gereden en eens van mijne tak gemaakt en dan was het magischerwijs de volgende week OK.
Daar verschiet ik niet van als elke buggy met mankementen wordt geleverdMutsy is vorige zomer failliet verklaard.

Bij Babypark verklaarden ze het faillissement dat Mutsy meer inzette op design dan op bouwkwaliteit, zeker bij de laatste modellen. Mijn schoonzus heeft ook een Mutsy, maar een ouder model en daar heeft ze zonder mankementen twee kinderen in vervoerd. De onze was na 10 maanden stuk omdat het inklapsysteem kapot was gegaan door het gebrek aan duurzaam materiaal.Daar verschiet ik niet van als elke buggy met mankementen wordt geleverd![]()
Gek. Geen enkel probleem hier met onze tweedehands Mutsy. Dat ding lijkt gewoon niet kapot te gaan.Daar verschiet ik niet van als elke buggy met mankementen wordt geleverd![]()
Als alles blijft goed gaan is het voor begin augustus.Zolder staat hier vol: co-sleeper, zo'n nestje, b'een box, massa's kledij.. buggy/kinderwagen van Joolz gebruiken we nu nog (4.5 jaar oud, 3e kind).
Tegen wanneer zou je het nodig hebben?
Mijn vriendin haar zus wel alles ook nog wel eens bekijken; eens zien wat er in de toekomst gaan willen/kunnen gebruiken. Maar de overschot verkopen we.
Thule Sleek? Die hebben wij ook. Heel praktisch, zeker dat inklappen vind ik super handig.Mutsy is vorige zomer failliet verklaard. We hebben de onze ingeleverd bij Babypark (Eindhoven) wegens mankementen en die viel nog binnen garantie. Daar kregen we tijdelijk een vervangkinderwagen. Omdat Mutsy die reservestukken niet meer kon leveren, hebben ze ons uiteindelijk voor de aankoopwaarde (€900 met alles erbij) een bon gegeven zodat we een nieuwe kinderwagen konden kopen. Dat is nu een Thule geworden en daar zijn we zeer tevreden van.
Babydump hebben we ook bezocht, maar daar uiteindelijk niets gekocht.

De Thule Spring, een driewieler. Voelt steviger en stabieler dan de Mutsy die we hadden en vrij eenvoudig in te klappen. Ook compact, wat handig is als mijn vrouw die in haar auto wil krijgen (Toyota Yaris).Thule Sleek? Die hebben wij ook. Heel praktisch, zeker dat inklappen vind ik super handig.
Ik vind het niet de mooiste (al istie zeker niet lelijk), ik had liever een Cybex Priam gehad, maar die kostte nog een pak meer.
Na die comment van Eniac over de verkoopprijs van zijn buggy ben ik enorm blij dat ik dat extra geld niet gespendeerd heb. Ik had verwacht dat buggy's tweedehands toch een pak meer waard waren.
Wat nog nodig?Als iemand wat van die spullen op buy& sell gooit. Tag me eens he![]()