Spector
Well-known member
Elke keer ik die verhalen lees, ben ik eigenlijk ook wel blij dat onze dochter niet naar de crèche gaat. Ook al is het wel vaak heel zwaar...
Zoals @Mulan aangeeft is de kans dan zeer groot dat ze het in de peuter-/kleuterklas vlaggen hebben.
De tandjes hebben ook veel invloed op de koorts bij hem. Maar met gericht siroop kalmeert het gelukkig snel.
Probleem met het eten is nog niet opgelost. Deze morgen was hij echt ongeduldig toen we zijn fles aan het maken waren en wanneer ze in de microgolf stond. Ook de moment dat we naar de zetel wandelen begon hij al ongemakkelijk te wrikken omdat hij zijn fles wou. Dat doet hij wel vaker, onzen kleinen boefbeer. Eenmaal hij effectief aan zijn fles moest beginnen was het weer prijs. Meteen beginnen krijsen, hoofd wegdraaien, fles wegduwen. Dan maar een papje met brood geprobeerd. Daar heeft hij een lepel of 5 van gegeten. We hebben hem uiteindelijk laten kalmeren, met bumba, waarna we nog eens geprobeerd hebben met geluidjes en al spelend wat melk te drinken uit een beker. Dat was uiteindelijk een beter succes.
Afgeklopt 1/3 van zijn fles gedronken. We staan voorlopig voor een raadsel wat het probleem zou zijn. Tot gisterenmorgen sloeberde hij zijn fles naar binnen in notime.

Ik ben toch wel meester in het mezelf voor de gek houden.