Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe oud?Iemand tips om een tut ‘s nachts af te leren?
Overdag gelukkig nooit nood aan gehad.

Wij hebben ze ook omgekocht. Overdag naar speelgoedwinkel geweest waar ze beide iets mochten kiezen, 's avonds kregen ze hun tut niet meer.Wij hebben het samen met de tandarts gedaan. Cadeau in de plaats gehad. Daar heeft hij hem afgegeven en hij heeft er daarna eigelek niet meer achter gevraagd.
)Dat is echt wel zuur. En zoals je ziet belanden ze toch altijd bij de grootouders. De groep die ze net willen beschermen. How ironic.Hoppa! Crèche al zeker een week gesloten wegens besmetting van de bazin. Maandag congé pakken en de rest van de week verdelen tussen de grootouders ... Het heeft lang geduurd.![]()
Absoluut! Doorgaans is 1 waarschuwing voldoende, maar ze hier toch ook al enkele keren al gillend en krijsend onder de arm genomen, trap op en bed in omdat ze dacht dat "mama een grapje maakte".Allemaal leuk enzo kinderen, maar toch vind ik het met momenten verdomd lastig om streng te zijn. Aan de andere kant moet ik ook niet het beste vriendje van mijn dochter worden. Nog mensen die het lastig vinden om streng te zijn ondanks ge weet dat het met momenten nodig is daar ze anders over u gaan lopen?

)Er bestaat ook nog altijd dit en is er ook voor gemaakt.Dat is echt wel zuur. En zoals je ziet belanden ze toch altijd bij de grootouders. De groep die ze net willen beschermen. How ironic.
Ik heb dat ook, vaak is het een afweging maken hoe gespeeld kwaad je zal zijn om het gewenste effect te hebben op uw kinderen.Allemaal leuk enzo kinderen, maar toch vind ik het met momenten verdomd lastig om streng te zijn.

Hier proberen we wel wat op dezelfde golflengte te blijven. Hoe je het ook draait of keert, voorkeur gaat hier naar de mama ondanks zelfde regels.Ik heb dat ook, vaak is het een afweging maken hoe gespeeld kwaad je zal zijn om het gewenste effect te hebben op uw kinderen.
Waar ik wel niet tegen kon is mijn vrouw die vroeger zei: X heeft dat gedaan, spreek er hem op aan.
Ik wil niet geduwd worden in het klassieke rollenpatroon van strenge vader.
Ze wensten emancipatie, dan moeten ze zulke zaken ook zelf afhandelen.![]()
Vrij gelijkaardig hier. Al zijn ze een pak jonger maar toch krijgen ze ook altijd wel wat "uitleg".Ik heb er weinig moeite mee om streng te zijn maar probeer steeds duiding te geven bij waarom ik dat (soms) ben, zodat ze het ook begrijpen. Op niveau van hun leeftijd uiteraard.
Uiteraard vinden ze het resultaat niet altijd leuk, maar kunnen ze het wel plaatsen.
Hier vorige week dinsdag ook eerste hartslag tijdens eerste echo na PGD trajectHier gisteren een eerste keer hartslag op de eerste echo gezien na een PGT/IVF traject. Woehoeee!![]()

Wij proberen dit ook, maar merken in de praktijk wel een verschil qua aanpak.Hier proberen we wel wat op dezelfde golflengte te blijven. Hoe je het ook draait of keert, voorkeur gaat hier naar de mama ondanks zelfde regels.

Bon... @Tomski weer op een ander zijn vrouw gegaan?De onze is nu 6 maand en volop grow spurts. Dus snachts 2-3x op voor de fles te geven.
Onze 2de is echt een groter eter vgl met de eersten. Flesje verdwijnt in 10min, rijstpudding en purees gaan binnen als niets. Die gast gaat ons ruïneren aan voedsel![]()

Goh, en ik maak soms meer indruk dan de papa door heel stil en rustig te zeggen; "dit vind ik ècht niet oké! Ik wil dat je dat nooit meer zegt/doet."Hier proberen we wel wat op dezelfde golflengte te blijven. Hoe je het ook draait of keert, voorkeur gaat hier naar de mama ondanks zelfde regels.
Intonatie van streng over komen kan bij een man misschien net iets harder klinken door een lagere toon. Geen idee hoe dat precies zit.
Hoe? Weer? Da's 1 keer gebeurd..Bon... @Tomski weer op een ander zijn vrouw gegaan?![]()

Oudste gaat hier ook al een hele tijd zelf ‘s nachts naar het toilet. Aangezien dat het beneden is en we liefst hebben dat hij niet iedereen wakker maalt heeft hij een zaklamp daarvoor en dat vindt hij natuurlijk geweldig.Vannacht zijn ons gastjes voor de eerste keer zelf naar toilet geweest zonder ons eerst wakker te maken om met hen mee te gaan.
Rond 5u hoorden we hen de deur van hun kamer openen en fluisteren.
Paar minuten erna ging hun deur terug dicht en sliepen ze voort tot 6u45.