Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De kindjes zijn deze nacht blijven slapen bij mijn schoonouders, ik kom mijn dochter halen om naar de kapper te gaan ... blijkt ze de kleren van mijn zoon aan te hebben. Ik breng ze nadien terug van de kapper, is mijn zoon (nog in pyjama) in alle staten omdat zus zijn kleren aan heeftHier kan de jongste zich al veel beter aankleden dan haar broer. Die presteert het minstens 1 keer per week om zijn propere onderbroek en broek over zijn pyjama aan te doen.
.Ge ontdekt automatisch nieuwe dimensies van de uitdrukking “de lat lager leggen”.Ik vraag het me soms oprecht af hoe mensen met meer dan 1 jong kind het allemaal klaar krijgen zonder zot te worden. Zoals @pardal denk ik met 3 kinderen?
Chapeau ze, mijn één kind van 2 jaar zuigt met momenten al alle energie uit me, laat staan meerdere![]()
Vooral van vermoeidheid.Ge ontdekt automatisch nieuwe dimensies van de uitdrukking “de lat lager leggen”.
Eentje is geentjeIk vraag het me soms oprecht af hoe mensen met meer dan 1 jong kind het allemaal klaar krijgen zonder zot te worden. Zoals @pardal denk ik met 3 kinderen?
Chapeau ze, mijn één kind van 2 jaar zuigt met momenten al alle energie uit me, laat staan meerdere![]()

4 kindjes....Ik vraag het me soms oprecht af hoe mensen met meer dan 1 jong kind het allemaal klaar krijgen zonder zot te worden. Zoals @pardal denk ik met 3 kinderen?

Ik was 32 met de oudste en 38 met de jongste.Vier kindjes...
Denk wel dat het leuk is ze, en later veel gezellige familie bijeenkomsten.
Was ik een jaar of 5 jonger zou er hier ook nog eentje bij komen. Denk ik.
27 bij de oudste, 30 bij de jongste, mijn vrouw 24 en 27 (ik zet het er bij omdat de gynaecoloog toen zei dat dat tegenwoordig jong is).Ah, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar (is hier waarschijnlijk wel al eens gepasseerd, maar bon): hoe oud waren jullie toen jullie kinderen kregen? Ik 28 bij de oudste en 30 bij de jongste.
35 bij de oudste en 37 bij de jongste.Ah, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar (is hier waarschijnlijk wel al eens gepasseerd, maar bon): hoe oud waren jullie toen jullie kinderen kregen? Ik 28 bij de oudste en 30 bij de jongste.
Persoonlijk vind ik de sprong van 1 naar 2 veel groter dan van 2 naar 3.

35 en manlief 40.Ah, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar (is hier waarschijnlijk wel al eens gepasseerd, maar bon): hoe oud waren jullie toen jullie kinderen kregen? Ik 28 bij de oudste en 30 bij de jongste. Mijn vrouw is vier jaar ouder.

Net geen 37, eerste keer zwanger aan 35j. De vader leren kennen toen ik 33 was.Ah, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar (is hier waarschijnlijk wel al eens gepasseerd, maar bon): hoe oud waren jullie toen jullie kinderen kregen? Ik 28 bij de oudste en 30 bij de jongste. Mijn vrouw is vier jaar ouder.
Zelfde leeftijden als bij u maar de madam is 3 jaar jonger dan mijAh, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar (is hier waarschijnlijk wel al eens gepasseerd, maar bon): hoe oud waren jullie toen jullie kinderen kregen? Ik 28 bij de oudste en 30 bij de jongste. Mijn vrouw is vier jaar ouder.