Squidward
Well-known member
Ik was 30 voor nummer 1 en dat was echt boenk na de pil, 34 voor nummer 2. Mijn moeder was maar 21 toen ze mij kreeg, zou 33 geweest zijn voor mijn broer/zus maar dat heeft niet mogen zijn.
@LessThanJake Normaliter gaat ze die tut niet missen voor de tandjes of is er alleszins geen ‘nood’ om opnieuw te geven want bijtringen zijn nu echt in een giga variëteit te vinden. Amber is heel goed, kan je makkelijk vinden en wij hadden er een die uit de koelkast/diepvries dan kwam en dat was ook héél goed om ze te sussen.
@LessThanJake Normaliter gaat ze die tut niet missen voor de tandjes of is er alleszins geen ‘nood’ om opnieuw te geven want bijtringen zijn nu echt in een giga variëteit te vinden. Amber is heel goed, kan je makkelijk vinden en wij hadden er een die uit de koelkast/diepvries dan kwam en dat was ook héél goed om ze te sussen.
) kindje geboren, ik ben al 35, vriend is 34. Wel gestart toen ik 32 was... Mss een beetje 'laat' als je weet dat het niet helemaal vanzelf zal gaan, maar toch ook langer geduurd dan vooraf gedacht. En toch had ik er ook niet vroeger aan willen beginnen. Nu zijn we volledig gesetteld, geen bouwwerken meer, financieel ok en qua werk zitten we ook goed. Dat valt soms allemaal nog wat tegen als je een stuk jonger bent en die combinatie lijkt mij ook zwaar.

.