Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Precies al vaker iets mispeuterdZal wel bloemekes moeten gaan halen.
?Hebben ze het handje niet verdoofd?Vorige week afspraak gemaakt voor bloedname van onze dochter - test op allergie. Vrouw kon vandaag om 10u naar daar gaan. Blijkt daar iets te zijn misgelopen, dus die heeft daar een uur zitten wachten omdat ze van niets wisten. Kind in alle staten en dan moest ze nog geprikt worden. Met drie man hebben ze die moeten stilhouden en dan nog twee keer moeten prikken omdat de ene hand niet genoeg bloed gaf.
Vrouw is serieus pissed en richt haar pijlen op mij.
Zal wel bloemekes moeten gaan halen.
Mijn vrouw moest een uur wachten in een smalle gang met een peuter die volop op ontdekking wou gaan, dus die was al aardig lastig en gefrustreerd toen ze binnen mocht. Ze werd dan heel lastig toen ze moest stil liggen en met drie man een peuter stil houden die heel hard begint te spartelen is euhm ... nog eens héél lastig. De prikken zullen wel wat pijn hebben gedaan, maar het was een ander verhaal geweest als die afspraak op tijd had doorgegaan.Hebben ze het handje niet verdoofd?
Hier sinds hij een jaar is om de zes maanden bloed prikken voor de allergie test, altijd met een zalfje of plakker om het handje te verdoven.
Hier wordt ook niet met emla-creme gewerkt, maar kleintjes krijgen wel voorrang én worden schaamteloos omgekocht door een doos in hun zicht te zetten waar ze nadien iets uit kunnen kiezen.Hebben ze het handje niet verdoofd?
Hier sinds hij een jaar is om de zes maanden bloed prikken voor de allergie test, altijd met een zalfje of plakker om het handje te verdoven.
Hier geprikt in het ziekenhuis, ik was wel blij met de verdovende crème want hij heeft moeilijke aders. Hielprik bij de geboorte was een ramp en eerste keer in het handje ook. En dan druppelt dat bloed nog zo tergend traag in dat buisjeHier wordt ook niet met emla-creme gewerkt, maar kleintjes krijgen wel voorrang én worden schaamteloos omgekocht door een doos in hun zicht te zetten waar ze nadien iets uit kunnen kiezen.
Ik spreek nu wel over het labo in het ziekenhuis, ergens anders laten we haar niet prikken.

Dat is eigenlijk goed om zo een kind een trauma te bezorgen voor de dokter en prikkenMijn vrouw moest een uur wachten in een smalle gang met een peuter die volop op ontdekking wou gaan, dus die was al aardig lastig en gefrustreerd toen ze binnen mocht. Ze werd dan heel lastig toen ze moest stil liggen en met drie man een peuter stil houden die heel hard begint te spartelen is euhm ... nog eens héél lastig. De prikken zullen wel wat pijn hebben gedaan, maar het was een ander verhaal geweest als die afspraak op tijd had doorgegaan.

De eerste bloedname was begin dit jaar toen ze 6 maanden was en eigenlijk was ze toen héél flink. Maar we mochten wel meteen binnen, nu had mijn vrouw een opgedraaide peuter die zich een uur lang stikkapot verveelde in de gang.Hier geprikt in het ziekenhuis, ik was wel blij met de verdovende crème want hij heeft moeilijke aders. Hielprik bij de geboorte was een ramp en eerste keer in het handje ook. En dan druppelt dat bloed nog zo tergend traag in dat buisje
Laatste keer dat we geweest zijn kreeg hij een grote tablet onder zijn neus geduwd.

De eerste keer zwanger was door 1x de pil te vergeten, de pil 1maand nemen moet niet noodzakelijk de boel vertragen.
Ook onze dochter was in de eerste maand na de pilstop verwekt.
Natuurlijk geen garanties in het leven, maar het wil dus absoluut niet zeggen dat dit voor vertragingen zorgt. En heel eerlijk: is je partner er dan op emotioneel vlak al klaar voor om direct terug zwanger te kunnen worden? Want het emotionele aspect mag zeker niet vergeten worden.
Veel Sterkte alvast en gelukkig zag alles er al terug goed uit nu.![]()
Dat lijkt me de beste instelling, al moet je de gevoelens ook weer niet onder de mat schuiven. Veel sterkte nog, en hopelijk kan je hier volgend jaar beter nieuws zetten.Zij verwerkt het alleszins rationeler dan mezelf. En ze geeft zelf aan om het achter ons te laten en vooruit te kijken. Maar het emotionele aspect is idd niet te verwaarlozen.

Als mijn vrouw zo'n verhalen hoort, polst die bij mij altijd van: "nog altijd één kindje hé, geen tweede in huis".Gisteren geraakte ik maar niet uit m'n bed. Te laat opgestaan dus de ochtendrush was een serieuze uitdaging.
Plots wou de oudste ook een flesje melk zoals haar broer, die al de hele tijd aan het wenen was.
In alle haast heb ik 1 van de 2 flesjes warme melk volledig over m'n trui/hemd gekapt, de rest in de grond. Ik loop snel om een handdoek o.i.d. te nemen en de kleinen loopt door die melk met z'n kousen aan.
Eens alles en iedereen klaar zie ik buiten dat de wagens serieus aangevroren zijn. Fuck!
Vlug lauw water over de auto's gekapt en die laten draaien.
Ik ga naar binnen en m'n dochter staat daar met haar jas aan in haar onderbroek. Haar broek spande teveel en ze heeft die af gedaan. 'Ik wil een andere broek'.
Fuck this shit.
Het goede aan een tweede is dat de oudste dan kan helpen met het ochtendritueel vlot te laten verlopen.Als mijn vrouw zo'n verhalen hoort, polst die bij mij altijd van: "nog altijd één kindje hé, geen tweede in huis".

Hier kan de jongste zich al veel beter aankleden dan haar broer. Die presteert het minstens 1 keer per week om zijn propere onderbroek en broek over zijn pyjama aan te doen.Het goede aan een tweede is dat de oudste dan kan helpen met het ochtendritueel vlot te laten verlopen.
Het slechte aan een tweede is dat de oudste dan kan helpen met het ochtendritueel helemaal in het honderd te laten lopen.![]()
Het goede aan een tweede is dat de oudste dan kan helpen met het ochtendritueel vlot te laten verlopen.
Het slechte aan een tweede is dat de oudste dan kan helpen met het ochtendritueel helemaal in het honderd te laten lopen.![]()
. Enfin, ik moet zeggen dat dat bij onze oudste wel nog redelijk vlot gaat. Die luistert nog redelijk goed, neemt gewoon voor alles extreem zijn tijd (net zijn vader, ik snap plots de frustraties van mijn moeder een stuk beter
). Maar de jongste ... die luistert echt niet. Ook niets dat helpt. Die moet altijd eerst even in de hoek gaan staan vooraleer ze toestaat dat we haar tanden poetsen, kleren aandoen, ... ongelofelijk.