Bij Chrome heb ik die melding ook hoor.Das gewoon google die lastig doet omdat je chrome niet gebruikt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij Chrome heb ik die melding ook hoor.Das gewoon google die lastig doet omdat je chrome niet gebruikt.
Browser doet hier ook lastig over die filedropper en ik zit op werklaptop, dus ga ik die maar ff niet downloaden.Voor wie kinderen heeft die moeten/mogen oefenen op de maal- en deeltafels, dit heb ik ooit gemaakt voor de ouders van de klas van m'n vrouw (niveau derde leerjaar).
Niks fancy, gewoon 30 pagina's met de meest in te oefenen maal en deeltafels, 20 per blad. Richttijd om dit te kunnen invullen: 2 minuten per pagina. Express soms 2 keer dezelfde oefening op een pagina, kan je zien of iets geautomatiseerd is of niet.
1 pagina foutloos invullen (of het aantal fouten dat je realistisch vindt voor je kind) = halfuurtje extra op de tablet?.
Kent je kind nog niet alle tafels? Dan heb ik alle tafels vanaf 4 hier per tafel zelf, niet door elkaar https://filedropper.com/d/s/lAdHfvdqxRuXs2Eeg58lZl4P2b6IfK
Pffff, de dochter is vannacht om 12u wakker geworden en terug in slaap gevallen om half 6. We hebben echt geen idee meer wat we verkeerd doen, maar dat is echt niet lang houdbaar zo.
11 maand nu. Ze kan net staan, dus dat kan ermee te maken hebben, maar het kan natuurlijk ook gewoon alles zijn...Hoe oud is jouw dochtertje nu weer?
11 maand nu. Ze kan net staan, dus dat kan ermee te maken hebben, maar het kan natuurlijk ook gewoon alles zijn...
Wanneer onze dochter "veel kan" op korte tijd, slaapt ze ook wat moeilijker. Het frustrerende aan de leeftijd is dat ze het simpelweg niet kunnen zeggen, dus uiten ze dat door te huilen of te zeuren. Nachtmerries zijn ook beangstigend, onze dochter heeft dat ook soms en dan krijg je ze moeilijk gesust en duurt het even voor je ze terug in bed kan leggen.11 maand nu. Ze kan net staan, dus dat kan ermee te maken hebben, maar het kan natuurlijk ook gewoon alles zijn...
Ja, het eerste dat we doen is een flesje geven en pamper checken (al is dat zelden een probleem). Qua eten zien we ook niet direct iets, al zijn voedselintoleranties heel moeilijk om op te sporen natuurlijk.Onze zoon is er 10.5. Enkele dingen waar wij altijd op letten:
- genoeg gegeten? Kan het een hongertje zijn?
- Is het met huilen? Verborgen reflux? Wat heeft ze gegeten die dag? Zit daar een patroon in?
- Vuile pamper?
- Was de dag in de creche of eventueel bij veel personen wat te heavy? Soms wat overprikkeld
- Dromen is blijkbaar iets typisch rond die leeftijden
Je doet niets verkeerd.Pffff, de dochter is vannacht om 12u wakker geworden en terug in slaap gevallen om half 6. We hebben echt geen idee meer wat we verkeerd doen, maar dat is echt niet lang houdbaar zo.
Ja, het eerste dat we doen is een flesje geven en pamper checken (al is dat zelden een probleem). Qua eten zien we ook niet direct iets, al zijn voedselintoleranties heel moeilijk om op te sporen natuurlijk.
En ze zit hier gewoon thuis met een heel kleine groep "verzorgers" (wij 2 en de grootouders), gisteren was ook een rustige dag eigenlijk.
Dus het zal wel iéts anders zijn, maar als ge 5u moet proberen om uw kind in slaap te krijgen, dan wordt ge echt compleet radeloos.
Ik had een soort kersenpit kussentjes voor baby's, dat hielp wel! Ik zette ze in de wipper, kussentje op haar buik en dan de gordel toe dat alles op zijn plaats bleef zitten.De dochter begint last te hebben van krampjes, waarschijnlijk peanuts voor de ervaren ouders hier maar ik vind het toch best heftig met momentenvooral zielig! Soms gaat ze echt over de rooie, dat gesnik achteraf
![]()
Leesplezier doorgeven aan je kind is een van de grootste cadeaus dat je als ouder kan geven. Ik heb veel ergernissen over mijn moeder, maar ik ga haar altijd dankbaar zijn dat ze me als kind zoveel heeft gestimuleerd om te lezen.Mijn tweejarige vandaag in de zetel zien zitten met een leesboek van mij. Heel gefocust er in aan het bladeren. Toen hij me zag zei hij 'lezen als mama' en daarna nam hij het boek mee naar de badkamer om in bad te gaan lezen
Ik hoop echt dat ik hem de liefde van het geschreven woord kan meegeven.
De dochter begint last te hebben van krampjes, waarschijnlijk peanuts voor de ervaren ouders hier maar ik vind het toch best heftig met momentenvooral zielig! Soms gaat ze echt over de rooie, dat gesnik achteraf
![]()
Zoals Spector zegt, dat fietsen heb ik ZOVEEL gedaan met onze kindjes in de babyfase.@Holocene Wij bewogen zijn beentjes op een neer, een fietsbeweging zodat hij scheetje kon laten.
Hier ook veel last gehad van krampjes, inderdaad veel fietsen, ook een draaibeweging met de beentjes kan helpen.@Holocene Wij bewogen zijn beentjes op een neer, een fietsbeweging zodat hij scheetje kon laten.
Mijn dochter heeft al meer dan 200 boekenLeesplezier doorgeven aan je kind is een van de grootste cadeaus dat je als ouder kan geven. Ik heb veel ergernissen over mijn moeder, maar ik ga haar altijd dankbaar zijn dat ze me als kind zoveel heeft gestimuleerd om te lezen.