Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onze oudste ook hoor, als ze de tablet vast heeft is het na een minuut of 10 "mijn buikje doet pijn". Gelukkig doet ze hem dan zelf ook weg.Wij hebben 1x de tablet opgezet tijdens de reis. Binnen de 10 min de boel ondergekotst
Bleek dus enorm wagenziek te worden bij niet buitenkijken of niet-slapen. Boekje lezen same story.
Wij hadden de ipad vastgemaakt aan de hoofdsteun van de voorste zetel.Onze oudste ook hoor, als ze de tablet vast heeft is het na een minuut of 10 "mijn buikje doet pijn". Gelukkig doet ze hem dan zelf ook weg.
Maar met een dvd speler of tablethouder geen last (hebben nu een Macally HRMOUNTPRO gekocht)
ok das dan nog een slag erger, als ze voor hen naar een filmpje kijken lukt het gelukkig nog hier. Anders zou ik geen autoreis overlevenWij hadden de ipad vastgemaakt aan de hoofdsteun van de voorste zetel.

Sindsdien doen we autoreizen in 2 dagen per 1000km met max 250km in 1 stuk, daarna doen we telkens een wandeling van een uur of zo.ok das dan nog een slag erger, als ze voor hen naar een filmpje kijken lukt het gelukkig nog hier. Anders zou ik geen autoreis overleven![]()
De tablet is toch wel ons redmiddel voor op restaurant te gaan en lange auto ritten. We zijn er wel consequent mee, thuis krijgt ze geen tablet.

We hadden een dvdspelertje + extra scherm maar de oudste (3.5) heeft er te veel tegen gestampt met haar voeten en nu slaat de dvd tilt.
Gelukkig goedkoop tweedehandsje
Nu een steun gekocht op amazon zodat de tablet in het midden van de 2 stoelen kan hangen, ze moeten maar samen maar hetzelfde kijken nu op 1 scherm ipv 2.
Niet (meteen) gevonden, thanks!
Gouden tip voor wagenziekte (zelf veel last van): In de auto is het uiterst belangrijk om recht naar voor te kijken. Dus een tablet (of boekje) in hun handen / op de schoot is garantie op kots bij een kind dat daar gevoelig aan is. Een tablet in het midden is al beter, maar ook al risicovol (@sluysen), iemand echt gevoelig is aan wagenziekte gaat dan nog steeds braken.Wij hebben 1x de tablet opgezet tijdens de reis. Binnen de 10 min de boel ondergekotst
Bleek dus enorm wagenziek te worden bij niet buitenkijken of niet-slapen. Boekje lezen same story.
.Mijn dochter loopt hier al gans de avond hare nieuwjaarsbrief voor te lezen, dat wordt een succes de 31ste![]()

. Die van ons weet gewoon echt niet dat ze een verrassing stil moet houden.In de auto is het uiterst belangrijk om recht naar voor te kijken. Dus een tablet (of boekje) in hun handen / op de schoot is garantie op kots bij een kind dat daar gevoelig aan is.
Een tablet in het midden is al beter, maar ook al risicovol (@sluysen), iemand echt gevoelig is aan wagenziekte gaat dan nog steeds braken. Ik geef dus liever een paar 100€ meer uit voor een 2e tablet, om kots in de auto te vermijden.
Hier ook, schattig toch. Die van ons weet gewoon echt niet dat ze een verrassing stil moet houden.
"Papaaaaa ik heb een verrassing voor jou. Maar ik mag het nog niet zeggen dat de verrassing x en y is".
Ja iemand die er heel gevoelig aan is, is natuurlijk altijd een risico op kotsWij hadden de tablet dus in een houder aan de hoofdsteun vastgemaakt, recht voor zijn neus
*BAARF*
.Same hereNu komende ski binnen een paar weken gaan we dus 's nachts oprijden en hopen dat ze doorslapen.
Het wordt hier stilaan onhoudbaar qua slapen. Ze heeft vannacht exact 3u geslapen (van 19-21.30, en dan nog ergens een half uur tussen 21.30 en 7.30). Lees: wij hebben een half uur geslapen. We zien echt geen oplossingen meer, ik weet dat iedereen wel tips wil geven etc, maar we hebben alles al geprobeerd en niks lijkt te werken.
Voorlopig proberen we ons sterk te houden met "het zal wel aan sprongetje liggen", maar eigenlijk is het zoeken van een oorzaak vrij nutteloos als je toch geen oplossing hebt.
Het wordt hier stilaan onhoudbaar qua slapen. Ze heeft vannacht exact 3u geslapen (van 19-21.30, en dan nog ergens een half uur tussen 21.30 en 7.30). Lees: wij hebben een half uur geslapen. We zien echt geen oplossingen meer, ik weet dat iedereen wel tips wil geven etc, maar we hebben alles al geprobeerd en niks lijkt te werken.
Voorlopig proberen we ons sterk te houden met "het zal wel aan sprongetje liggen", maar eigenlijk is het zoeken van een oorzaak vrij nutteloos als je toch geen oplossing hebt.
Zou ik ook doen. Voor je er fysiek en mentaal helemaal onder door zit. En eens horen bij een slaapcoach?Zal hier misschien al eerder gezegd zijn, maar zijn er mogelijkheden om ze af en toe elders te laten overnachten? Dat je tenminste af en toe eens een complete nacht hebt?
Reflux is het niet (ook niet verborgen, dit heeft ze in het begin wel een tijdje gehad maar ondertussen geen last meer van).Al eens advies aan een dokter gevraagd? Er hoeft dan nog niet altijd een echte oorzaak te zijn, misschien weet hij nog wat zaken te proberen.
Huilt ze de hele nacht door? Verborgen reflux? (spreekwoordelijk luidop aant denken).
Wish I could help bro!
Ik had op voorhand tegen mijn ex gezegd: "als het een huilbaby is, gaat ze naar een ckg gaan soms op te slapen!"Het wordt hier stilaan onhoudbaar qua slapen. Ze heeft vannacht exact 3u geslapen (van 19-21.30, en dan nog ergens een half uur tussen 21.30 en 7.30). Lees: wij hebben een half uur geslapen. We zien echt geen oplossingen meer, ik weet dat iedereen wel tips wil geven etc, maar we hebben alles al geprobeerd en niks lijkt te werken.