Avondland
Well-known member
Dante met de prentjes van Gustave Doré wellicht wat sneller.Hier ook ne shitload aan boeken, uiteraard is het nog voorlezen en met heel veel prentjes maar ze komt geregeld af met een boekje.
Misschien voor onder de kerstboom eens wat serieuzere boekjes leggen, vanaf wanneer raden jullie Dante of Tolstoy aan?![]()

Mijn dochter "leest" ook graag boekjes, maar is natuurlijk nog te klein om echt te lezen. Boeken met flapjes is wel riskant, want die scheurt ze er wel eens uit. Die houden we meestal als we ze nog wat voorlezen voor we haar in bed stoppen.
Ik zou het absoluut gewéldig vinden als die op latere leeftijd even graag leest als ik en ik wil ze ook graag stimuleren, maar stapje per stapje en af en toe wat Dostojevski voorlezen. Komt snor, hier.

). Denk dat ze nu bezig is met de Hunger Games boeken. Maar ze is daar altijd heel matuur in geweest, steeds een paar jaar voorgezeten qua leesniveau. Denk einde tweede kleuterklas/begin derde kleuterklas begon ze strips te lezen (en ja, ik bedoel dan echt lezen, ze had het zichzelf geleerd).