massiveidiot
Well-known member
Dat lijkt me ook iets teveel van het goede (in onze situatie in ieder geval).Uiteraard kan je al de eerste stappen zetten om hun met geld te leren omgaan maar SVV en groepsverzekeringen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lijkt me ook iets teveel van het goede (in onze situatie in ieder geval).Uiteraard kan je al de eerste stappen zetten om hun met geld te leren omgaan maar SVV en groepsverzekeringen?
Was zowat hetzelfde hier. Ik ging ook eerst alles voor de rest doen, en mezelf als laatste zetten. Idem wat dat praten betreft, ook zij is geen al te grote babbelaar. Maar we begrijpen elkaar zeker en vast.
Eenmaal kinderen is planning een vereiste. Iedereen heeft me-time nodig. Wij geven elkaar ook die ruimte. Kwestie van correcte afspraken maken. Dan sta je er bijvoorbeeld die avond alleen voor, maar daar t.o.v. staat dat je dan ook eens een avond weg kan. We tellen dat niet, we komen daar wel in overeen. Me-time kan evengoed thuis ongestoord een film kijken zijn hé.
Wij doen sinds kort pas onze kinderen eens weg in het weekend. Vroeger nooit. En ook al was dat met de beste bedoelingen, we moesten veel eerder al eens de kinderen weggedaan hebben. Het kan zoveel deugd doen en je kan er dan weer even tegenaan.

Moh, zit jouw kind bij mijn kind in de klas? Krak hetzelfde!
Oh kom er eens kijken
Wat ze in haar schoentje vindt
Alles gekregen
Van die goedeSintklasgenootjes/juf (die zat er vorige week mee)
De buikgriep is er
Kant en klaar
Ze is wat koortsig
Dus nat haar
Wat overgeven
Ge-lukkig niet in bed
Ja, het is do-holle prèèèè-het
![]()
Wij deden hem enkele maanden geleden soms eens naar mijn ouders.
Maar de laatste tijd slaapt hij niet echt meer door en is enkele weken ziek geweest. Dan vind ik het zo wreed tov mijn ouders om hun nachtrust af te pakken omdat wij eens op ons gemak zouden zijn.
Alhoewel ik deze morgen heb gezegd dat het nog eens tijd wordt
Net eens aan tafel open kunnen babbelen. Goed gesprek gehad! Stap voor stap
Thanks voor de feedback! ;-)

Hier wou mijn mama net niet dat ze bleef logeren als ze ziek was, omdat ze veel te onzeker zou worden naar signalen toe of ze nu wel of niet naar het ziekenhuis moest gaan ermee.Zeker ook bespreken met je ouders, ze zijn mss zelfs blij om te kunnen helpen!
Hier heel pittige periode gehad op het werk en de dochter die enkele nachten hoestend wakker werd. Kindjes zijn dan een nachtje bij oma gaan slapen, zodat ik kon doorslapen en dan kon ik er weer even tegen. Voor de oma is dat 1 moeilijke nacht. Die kunnen daarna weer goed slapen![]()

Past hier misschien goed bij?Vanaf welke leeftijd doen ze op school aan schermtijd (bvb. Ipad gebruik) ? Ga je hier mee akkoord of niet ?
Breng ze niet op ideeën héhet is niet de bedoeling om ze de ins & outs van een SSV/groepsvrzekering te laten weten, maar ik vind het wel nuttig dat, als ze weten wat een lening is en hoeveel jaar mama/papa eraan vasthangen, dat ze gewoon ook weten dat er bij overlijden slechts daar nog een klein beetje van moet uitbetaald worden (en dat ze zelfs de "jackpot" winnen als mama/papa samen zouden overlijden). wees gerust, dingen zoals fiscaliteit ga ik ze nog niet meegeven
![]()

Geen idee wat de normale leeftijd is, maar de dochter heeft zonet leren knipogen op haar 11 maandHilarisch om te zien
![]()

De high fives zullen wel bewust zijnDas next level
Hier zitten we met 10 maand aan high five en dada. Ook hier weet ik niet of het bewust is of niet als het al eens lukt.
, de dada zal eerder onbewust zijn normaal
Wuiven kan ze hier ook al wel een tijdje, en wijzen begint er nu ook aan te komen.De high fives zullen wel bewust zijn, de dada zal eerder onbewust zijn normaal
Wuiven kan ze hier ook al wel een tijdje, en wijzen begint er nu ook aan te komen.
Wel raar dat ze dat knipogen snapt, want dat is iets dat je natuurlijk zelf niet kan zien...
Of er zit een stofje in haar oog?Geen idee wat de normale leeftijd is, maar de dochter heeft zonet leren knipogen op haar 11 maandHilarisch om te zien
![]()

Nee nee, want het is "op commando"Of er zit een stofje in haar oog?![]()

Ze blijkt het ook enkel voor opa te doenLol dat knipogen, dat kan mijnen 3 jarige pas (en dan nog altijd met zijn ander oog in een spleetje).
Zo schattig ook als ze dat int begin dan doen met allebei de oogjes![]()
en inderdaad zo met overdreven veel moeite :FBij onze eerste was high five heel lang een stuk Fisher-Price tegen uw facade.Das next level
Hier zitten we met 10 maand aan high five en dada. Ook hier weet ik niet of het bewust is of niet als het al eens lukt.
Dochter kon dat hier ook zo vroeg al!Geen idee wat de normale leeftijd is, maar de dochter heeft zonet leren knipogen op haar 11 maandHilarisch om te zien
![]()