Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier had ik er een maand geleden zelf veel last van, de laatste weken is het beter. Alleen de jongste is nu nog verkouden.Ale weeral een verkoudheid cadeau gekregen van de dochter, ge zou denken dat ge in uw dertiger jaren wel iet of wat weerstand hebt tegen snot maar niets blijkt minder waar.
Heel fijn ook in COVID tijden![]()
Tzijn knietjes geworden. Pappie wappieIk word sinds kort aangesproken met Pappie Wappie.
Ik weet nog niet of ik het schattig moet vinden of knietjes moet beginnen uitdelen.![]()

Waarom de keuze voor wasbare luiers? Is dat puur ecologisch dan?
Als de kleinen een pamper vol schijt waarbij ik die chirurgisch moet zien te verwijderen ben ik al content dat ik heel dat boeltje gewoon in de vuilbak kan gooien.
Hij zit nu in een fase waarbij de benen stilhouden moeilijk is en hij voldoende kracht heeft om het mij serieus moeilijk te maken.

De trap leuning zit rechts aan de muur en links is dat eigenlijk gewoon open.Ook niet wat hoger op de trap tussen muur en trapleuning zo een klembaar traphekje?

Ouders en schoonouders komen in verschillende versies. Bij ons kunnen we niet rekenen op de schoonouders wat betreft baby/kindsitten voor een avondje, laat staan voor te blijven slapen (nog nooit gebeurd). Ze gaan één namiddag in de week om de kinderen om halfvier (van school), en letten er op tot 18u. That's it. Die verstaan ook hoegenaamd niet dat je als koppel ook wat tijd voor jezelf wil. Bij mijn ouders is dat iets beter, gelukkig, maar blijven slapen is ook onbespreekbaar. Wij zijn in de afgelopen 9 jaar als koppel juist één of twee keer weg geweest, waarvan één keer voor ons huwelijksreis. Maar dat was ook maximaal voor enkele dagen, langer als dat kan niet. Had heel wat voeten in de aarde om dat verkocht te krijgen.
Ik herinner me een grootvader aan de kleuterschool die X dagen per week zijn kleinkind kwam afhalen en geregeld stond te klagen tegen mij over het feit dat hij daar steeds moest zijn.