Vrouwtje Theelepel
Well-known member
Da’s met fertiliteitsproblemen ook zo, da’s precies nog steeds een groot taboe. Maar de wachtzaal op de fertiliteitsafdeling zat nochtans altijd stampvol. ‘t Is pas als je er zelf over begint te babbelen dat de verhalen bovenkomen. Wij zijn daar van in het begin heel open over geweest. Mijn dichte collega’s op de hoogte gebracht want door de hormonenbehandeling veranderde ik soms bijna in de hulk dus verzwijgen vond ik niet echt een optieOok vrienden en familie waren op de hoogte en ook nu maken we daar geen geheim van.
Hier ook via de fertiliteit maar op voorhand hier weinig mensen van de op de hoogte gebracht.
Het heeft allemaal toch een paar jaar geduurd en ik had geen zin om maandelijks te moeten vertellen dat het weer niet gelukt was, of als ik eens hoofdpijn had of een glas alcohol afsloeg moeten zeggen 'nee nee echt nog steeds niet zwanger hoor' . Toen het dan toch allemaal lukte had ik er geen probleem mee om er open over te babbelen tegen iedereen.

Ook vrienden en familie waren op de hoogte en ook nu maken we daar geen geheim van.
. De snoodaard heeft dan maar gezorgd dat ze geopereerd moest worden, en nu mag ze niet paardrijden