Daar is het thuis blijkbaar niet leuk!![]()
Dat denk ik er soms ook van.
Die van mij zijn nergens liever dan thuis, allez is niet waar. Ze zijn nergens liever als bij papa en mama.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar is het thuis blijkbaar niet leuk!![]()
Ik hoor soms ook wel eens die planningen en dan vraag ik me af wanneer ze.nog eens gewoon thuis zijn :').Ik heb soms het gevoel dat ik mijn kinderen tekort doe als ik het internet zie en rondhoor bij vrienden. 12 hobbies op 6 dagen tijd en op zondag een dikke familieuitstap.
Maar binnenkort kunnen ze kleuterzwemmen, dat moet ook wel tellen voor levenspunten, nee?
Dat is hier al besproken: we gaan het wat binnen de perken houden. We hebben drie kinderen en die gaan niet allemaal 5 verschillende dingen doenIk heb soms het gevoel dat ik mijn kinderen tekort doe als ik het internet zie en rondhoor bij vrienden. 12 hobbies op 6 dagen tijd en op zondag een dikke familieuitstap.
Maar binnenkort kunnen ze kleuterzwemmen, dat moet ook wel tellen voor levenspunten, nee?
Hier hetzelfdeHier doet de oudste (3,5jaar) sinds september iedere zaterdag Little Bal.
Ze maken daar kennis met allerlei balsporten.
Tot nu toe een groot succes.
Een groot succes! Ook zwemmen op woensdag, dat is niet altijd een even groot succes moet ik wel zeggen.
.Ik wil ze graag laten proeven van alles en nog wat. Is het dat allemaal niet na een keer of 3, op naar het volgende. Alé, zolang het financieel verantwoord blijft hé.Hoe staan jullie tov hobbies voor de kinderen waar ze zelf geen vragende partij voor zijn?
Waar?Hier gaan ze elke zaterdag naar kleurterturnen en vanaf januari normaal ook zwemles.
Kleuterturnen zijn ze beide zot van, kijken nu al uit naar de volgende keer want ze mogen klimmen op een klimmuur.![]()
Er zijn er meerdere heb ik al uitgezocht.Mijn vader heeft mij ooit verplicht naar de muziekschool gestuurd, terwijl ik daar absoluut geen zin in had. Dat was dan in een mistroostig bouwvallig kot met een leerkracht die mijn naam niet deftig kon uitspreken ... het is bij één les gebleven.Ik ben geen (toekomstige) papa dus mijn mening is geen drol waard, maar ik zou muziekschool als een absolute must omschrijven.
Elk kind moet imo op jonge leeftijd in aanraking komen met muziek en dan met een instrument in het bijzonder (de theorie suckt, maar bon), anders worden het zielloze monsters.
unsure
dus dat kan wel eens een voltreffer zijn.Ok maar ben je dan bereid om dat op te geven als ze van dag 1 zeggen 'nee ik doe dat niet graag' ? Want dat klinkt als iets dat meer belangrijk is voor jou dan voor hen.Ik wil ze graag laten proeven van alles en nog wat. Is het dat allemaal niet na een keer of 3, op naar het volgende. Alé, zolang het financieel verantwoord blijft hé.
Hoe dan ook zullen ze allebei vanaf 6-7 jaar de woensdagnamiddag naar de boksles gaan. De lessen zijn dan nog heel plezant en ze proeven van verschillende disciplines (engelse boks, kickboks, mma,...) om dan misschien een gerichtere keuze te kunnen maken. Met het juiste materiaal zal ik ze thuis ook leuke 'trainingen' geven. Ik vind het belangrijk dat ze zich kunnen verdedigen en op jonge leeftijd correcte technieken aanleren. Het begrijpen en beheersen ervan is even belangrijk, in die zin dat ze niet moeten afkomen dat ze op school toeren hebben uitgestoken.

Hoe oud is ze? Die van ons moest ook geregeld kotsen van al het slijm in haar keel.Geen kinderbed vandaag.
De dochter had al een vies hoestje en deze nacht een slechte nacht.
Vandaag nog meer een vieze hoest met wat verhoging (geen koorts) en al een klein 3 uur aan het overgeven.
Liever nu kotsen dan deze nacht.
2 jaar en 2 maanden. Ondertussen is ze terug als voorheen. Wel nog een loopneus en een hoestje.Hoe oud is ze? Die van ons moest ook geregeld kotsen van al het slijm in haar keel.
Geweldig!Klein pruts is vijf weken oud en weegt al twee kilo.Bijna het dubbele van haar geboortegewicht.