Woensdagmiddag heeft mijn vrouw, na een GEWELDIG STERKE bevalling, ons zoontje op de wereld gezet!

Merci voor de tips iedereen, want mijn vrouw heeft gezegd, quote, "dat ik haar perfect heb ondersteund tijdens de bevalling, het kon niet beter".
Ze hebben het toch ingeleid, ondanks dat de gynaecoloog dacht dat het breken van de vliezen genoeg zou zijn om de weeën op gang te brengen. Die beslissing resulteerde in ongelofelijk sterke weeën: 1e wee - 4 min - 2e wee - 2 min - 3e wee - 1 min, en hierna volgden de weeën elkaar op om de 50 seconden. Niet te doen eigenlijk, maar dat had wel als resultaat dat de hele bevalling (van 2 cm ontsluiting tot geboorte) maar 3 uur in beslag heeft genomen. Mijn vrouw heeft nog om epidurale gesmeekt maar het ging te snel vooruit, dus is ze zonder bevallen. Ik ben ongelofelijk trots op allebei!
Onze zoon is gezond, 3,2 kg zwaar en 50 cm groot. Ik vind ook dat hij bijzonder "vredig" is, heel rustig en op zijn gemak. Wat een zaligheid om dat kleine mensje in mijn armen te houden! Het verzorgen lukt ons allebei goed, en hij lust (net als zijn papa

) wel een stel lekkere borsten.
Alles goed tot hiertoe! Morgen gaan we naar huis en maakt onze hond kennis met het nieuwe gezinslid. Ik ben nog tot begin november thuis en ik kijk er keihard naar uit!