Green Mamba
Well-known member
Wat een gedachtegang ook weer. Alsof je met een kind geen compleet gezin zou kunnen vormen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zegt toch niemand? Myllana zegt enkel dat het voor haar meer compleet aanvoelt, niet dat mensen met maar eentje het fout hebben...Wat een gedachtegang ook weer. Alsof je met een kind geen compleet gezin zou kunnen vormen.
Wat een gedachtegang ook weer. Alsof je met een kind geen compleet gezin zou kunnen vormen.
Ik had dit gevoel bij onderstaande reacties. Niet dat het meteen zo gezegd is, al blijft het wel een gevoel.Dat zegt toch niemand? Myllana zegt enkel dat het voor haar meer compleet aanvoelt, niet dat mensen met maar eentje het fout hebben...
Dat was voor mij ook al direct bij de geboorte van nr2 dat dat voelde als een compleet gezin. Bij de eerste voelde dat meer aan als wij + kind.
Tijdens het weekend is het mama+papa=ongekende rijkdom en gevoel van compleetheid.
De hond is ons kindje hévoelt een alleenstaande zich met Diva de poes en Blacky de hond, compleet dan is dat ook meer dan oké.
How you doin' ?Wat Non zegt ivm 2+kind is herkenbaar.
Doordeweeks; mama+papa en kind. Soort van "wij", ja mini gezin.
Tijdens het weekend is het mama+papa=ongekende rijkdom en gevoel van compleetheid.
Als het aan mij had gelegen had ik graag nog een kind gehad maar mr Myllana said NOOOOOOOOOOOO.![]()
Niet zo moeilijk he, kleinere auto en slaapkamers ombouwen naar hobby-ruimtes en klaar.Ik ga gezin ook maar als compleet vinden als de auto en de slaapkamers gevuld zijn. So one more please, en graag een meisje.
FTFYNiet zo moeilijk he, kleinere auto en slaapkamers ombouwen naarhobby-ruimtesmancaves en klaar.
Ik heb mijne cave buiten al he
Ge moet groter denken in het leven!Ik heb mijne cave buiten al he
En wa alst regent? Dan moet je door de regen en ga je daar alles nat en vuil maken?Ik heb mijne cave buiten al he
Dan blijf ik daar he, kan daar eten, slapen, wassen, zuipen..En wa alst regent? Dan moet je door de regen en ga je daar alles nat en vuil maken?
Beter een backup binnen he...

En dat terwijl je zelf ook ziek bent. Ik vind dat zo lastig.Onze kleine was alweer ziek sinds zaterdag. Daardoor slaaptekort opgebouwd en wellicht ook vatbaarder geworden om het over te krijgen. Dinsdag kreeg ik zelf zware keelpijn, woensdag loopneus erbij en woensdagavond volledig gecrasht met koorts. Gisterenmorgen dus naar de dokter geweest, vanmorgen met de kleine naar de huisarts want het ging maar niet over, opnieuw dubbele oorontsteking vastgesteld naast zijn oogontsteking en keeontsteking dus vanmiddag naar pediater en vermoedelijk volgende week naar NKO-arts voor verdere opvolging.
Ik zou beter mijn tentje zitten op de parking van het ziekenhuis tegenwoordig.![]()