Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Dat zegt toch niemand? Myllana zegt enkel dat het voor haar meer compleet aanvoelt, niet dat mensen met maar eentje het fout hebben...
Ik had dit gevoel bij onderstaande reacties. Niet dat het meteen zo gezegd is, al blijft het wel een gevoel.
Dat was voor mij ook al direct bij de geboorte van nr2 dat dat voelde als een compleet gezin. Bij de eerste voelde dat meer aan als wij + kind.

Tijdens het weekend is het mama+papa=ongekende rijkdom en gevoel van compleetheid.

Het is niet zo spectaculair dat het voor mij compleet voelde wanneer ik op voorhand al sowieso twee kinderen wou hé.

Ge hebt mensen met 4 kinderen die het gevoel hebben dat hun gezin nog niet compleet is. Dat verandert niet hoe ik mij over mijn keuzes voel toch?

Wat een gedachtegang ook weer. Alsof je met een kind geen compleet gezin zou kunnen vormen.

Heeft iemand dat gezegd dan?
Kijk als een koppel zich met 1 kind compleet voelt is dat goed, voelt een alleenstaande zich met Diva de poes en Blacky de hond, compleet dan is dat ook meer dan oké.
Hoe iemand iets ervaart is voor elke persoon anders dus mag het even?
Jezus hé...

Bij mij kwam het eerder over als een gezin dat slechts 1 kind heeft in plaats van meerdere niet compleet is. Echter, hebben jullie goede dingen aangehaald en kan ik me hier wel in vinden en was het ook weer ergens te agressief verwoord van mezelf dan.

Wat Non zegt ivm 2+kind is herkenbaar.
Doordeweeks; mama+papa en kind. Soort van "wij", ja mini gezin.
Tijdens het weekend is het mama+papa=ongekende rijkdom en gevoel van compleetheid.
Als het aan mij had gelegen had ik graag nog een kind gehad maar mr Myllana said NOOOOOOOOOOOO.❌❌❌❌❌
How you doin' ?

Mijn agenda is met 2 kinderen toch wel zoveel drukker, chaotischer en een vollere agenda. 1 kind is zoveel gemakkelijker :-p Laat staan dat ik nog een 3e erbij zou willen 😆

Nachten met zieke kindjes:
ma-di: 5 uren slaap
di-woe: 6 uren slaap (onderbroken)
woe-do: 4 uren slaap
do-vrij: 6 uren slaap (onderbroken)

Op 't werk: "Olaaaaa, uitgeweest gisteren?!"

Onze kleine was alweer ziek sinds zaterdag. Daardoor slaaptekort opgebouwd en wellicht ook vatbaarder geworden om het over te krijgen. Dinsdag kreeg ik zelf zware keelpijn, woensdag loopneus erbij en woensdagavond volledig gecrasht met koorts. Gisterenmorgen dus naar de dokter geweest, vanmorgen met de kleine naar de huisarts want het ging maar niet over, opnieuw dubbele oorontsteking vastgesteld naast zijn oogontsteking en keeontsteking dus vanmiddag naar pediater en vermoedelijk volgende week naar NKO-arts voor verdere opvolging.

Ik zou beter mijn tentje zitten op de parking van het ziekenhuis tegenwoordig. :unsure:

Onze kleine was alweer ziek sinds zaterdag. Daardoor slaaptekort opgebouwd en wellicht ook vatbaarder geworden om het over te krijgen. Dinsdag kreeg ik zelf zware keelpijn, woensdag loopneus erbij en woensdagavond volledig gecrasht met koorts. Gisterenmorgen dus naar de dokter geweest, vanmorgen met de kleine naar de huisarts want het ging maar niet over, opnieuw dubbele oorontsteking vastgesteld naast zijn oogontsteking en keeontsteking dus vanmiddag naar pediater en vermoedelijk volgende week naar NKO-arts voor verdere opvolging.

Ik zou beter mijn tentje zitten op de parking van het ziekenhuis tegenwoordig. :unsure:
En dat terwijl je zelf ook ziek bent. Ik vind dat zo lastig.

Vroeger lag ik uit te zieken in de zetel, nu gaat dat niet meer.

Terug
Bovenaan