Daarom dat ik het vraag, hier wordt dat ook als zeer lekker ervarenWij gebruiken die ook. Onze jongste eet dat gewoon op van zodra dat in die zijne mond komt..
(ervoor had hij ook de roze krokodil).Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom dat ik het vraag, hier wordt dat ook als zeer lekker ervarenWij gebruiken die ook. Onze jongste eet dat gewoon op van zodra dat in die zijne mond komt..
(ervoor had hij ook de roze krokodil).Wij geven dat hier ook in de plaats van snoep. Veel goedkoper en gezonder.Wij gebruiken die ook. Onze jongste eet dat gewoon op van zodra dat in die zijne mond komt..
Idd, ik at dat af en toe ook op toen ik klein was. Ik snap niet waarom ze eigenlijk lekkere tandpasta maken.Wij gebruiken die ook. Onze jongste eet dat gewoon op van zodra dat in die zijne mond komt..
Ik gebruik deze![]()
Deze is ook gewoon de beste (als ze 6+ zijn dan). Ik kan me die nog herinneren van vroeger.![]()
Te vroeg nog zeker?Er is geen standaard over doorslapen, dat bepaalt elk kind individueel. De onze sliep de eerste nacht al 5u aan 1 stuk, dat is zowat het enige wat ze aangehouden heeft, alleen waren die 5u soms van 19u tot 1u, soms van 1u tot 6uHier toch ook maar eens posten.
We hebben dochter van net geen 5 weken. We hebben een basinette (Chicco Air next2me) dat we makkelijk naar beneden kunnen dragen voor tijdens de dag en dan terug naar boven zodat ze in de kamer slaapt maar niet in bed.
Wat wil madam dus niet doen? Juist. De enige manier om haar nu te doen slapen is door haar aan de borst te leggen en dan in slaap te vallen in bed. Proberen we haar te verplaatsen rekt ze en weent ze constant.
K&G zegt wel dat het geen kwaad kan om ze eerst 5 a 10 min. alleen te laten in hun bedje als ze gedronken heeft en een verse luier heeft en ze dan pas te troosten, maar na 10 min ligt ze te krijsen alsof we haar pijn doen.
Enige ervaringen die nuttig kunnen zijn om een 5 weken oude baby alleen te laten slapen?
Oh en wanneer slapen de meeste door?
Ik hoor en lees veel van doorslapen na 19 u ofzo?Te vroeg nog zeker?

) verhuisd naar de eigen kamer. Heb ze ook nooit zomaar laten uitwenen, in mijn ogen verhoogt dat enkel de stress en het onveiligheidsgevoel. 
Hier was het op de leeftijd ook meestal in slaap vallen tijdens voeding aan de borst en dan verleggen (maar ik deed dat pas als ik merkte dat ze diep weg waren). Dat werkte uiteraard enkel 's avonds wanneer ze wat dieper sliepen. Bij nr2 lukte dat vaak ook niet helemaal en dan stak ik hem in een wippertje voor een halfuurtje (zo een Babybjörn die ik bewoog met mijn voet) en dan was hij meestal diep genoeg weg om hem heel voorzichtig te verleggen (uiteraard niet meer manipuleren, geen nieuwe pamper, pyama en slaapzak had hij op die moment al aan). Mij lukte dat zo maar mijn wederhelft niet.Hier toch ook maar eens posten.
We hebben dochter van net geen 5 weken. We hebben een basinette (Chicco Air next2me) dat we makkelijk naar beneden kunnen dragen voor tijdens de dag en dan terug naar boven zodat ze in de kamer slaapt maar niet in bed.
Wat wil madam dus niet doen? Juist. De enige manier om haar nu te doen slapen is door haar aan de borst te leggen en dan in slaap te vallen in bed. Proberen we haar te verplaatsen rekt ze en weent ze constant.
K&G zegt wel dat het geen kwaad kan om ze eerst 5 a 10 min. alleen te laten in hun bedje als ze gedronken heeft en een verse luier heeft en ze dan pas te troosten, maar na 10 min ligt ze te krijsen alsof we haar pijn doen.
Enige ervaringen die nuttig kunnen zijn om een 5 weken oude baby alleen te laten slapen?
.
madam had wel ervaring ermeeHier toch ook maar eens posten.
Als je hier een aantal pagina's terug gaat, zal je zien dat we hetzelfde voor hadden. Een baby laten huilen kan op zich niet veel kwaad (niet een half uur zonder troosten he).Hier toch ook maar eens posten.
Dat consequent de lijn trekken (en inderdaad allebei dezelfde lijn) is het beste wat je kan doen. Voor de rest is het gewoon volhouden eigenlijk. Als die periode erop zit komt er meer zelfstandigheid en begint het verantwoordelijkheidsgevoel te groeien: dan kan je ze taakjes beginnen geven (al is het de jas zelf aan doen), en zal ze trots zijn als ze die volbrengt.1ste post op het forum.
Dochter is 22 maanden en binnen een kleine 2 maanden 2 jaar. Terrible 2's zoals ze zeggen en dat is nu al aan de gang.
Eten op de grond smijten terwijl ze je lachend of arrogant aankijkt, krijsen of wenen voor niets, heel veel 'nee' zeggen.
Ik en mijn vriendin tellen heel vaak tot 10 in ons hoofd. Soms gaat ze er ook echt over ( gisteren een bord kapot gesmeten) en dan weet de dochter ook dat ze te ver is gegaan.
Iemand nog tips om met deze fase om te gaan?
Op zich is ze nog braaf(buiten dat bord kapot maken) . Het is echt typerend gedrag voor haar leeftijd wat ze nu doet. Ik en mijn vriendin proberen heel consequent te blijven door aan hetzelfde touw te trekken.
).