Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoals gezegd krijg je die fietsen terug verkocht aan quasi de aankoopprijs. Zelfs als je ze nieuw koopt, kan je die doorverkopen voor een goeie prijs, het kost je dan misschien een 100€.Die woom fietsen gaan hier voor 500-700 euro tweedehands toch wel wat veel voor een (kinder)fiets
Ik weet niet hoe uw kinderen zijn, maar ik zal blij zijn als een fiets 3 jaar overleeftzoals gezegd krijg je die fietsen terug verkocht aan quasi de aankoopprijs. Zelfs als je ze nieuw koopt, kan je die doorverkopen voor een goeie prijs, het kost je dan misschien een 100€.

Kijk zeker hier eens naar: https://fietsbieb.be/Hebben jullie ervaring met bepaalde fietsmerken? We zijn op zoek naar een eerste fiets met trappers voor onze zoon van 1,05 meter. Zijwieltjes zou ik niet doen.
Voorlopig denk ik te kijken bij Decathlon.
Waar reden jullie kinderen graag mee? Zaken om in de gaten te houden qua maat?
Ik moet zeggen dat ik zelf verbaasd ben dat die fietsen er nog goed uitzien na een aantal jaar.Ik weet niet hoe uw kinderen zijn, maar ik zal blij zijn als een fiets 3 jaar overleeft
En uiteindelijk is dat irrelevant, als je het geld niet hebt maakt het niet uit dat je het over x jaar terug hebt

Inderdaad. Die van ons rijden op een fietsje van "op wielekes". Zelfde principe, andere naam. Al dat gemakkelijk is. Grotere fiets nodig, breng je hem binnen. Als er wat is aan de fiets is doe je hem daar binnen etc. Zoals je tegenwoordig al moeilijker bij een fietsenmaker binnengeraakt dan bij een tandarts is het al dat gemakkelijk is.Kijk zeker hier eens naar: https://fietsbieb.be/
Eigenlijk een top initiatief.
Idd, wij wonen hier op een helling, ze kon dan idd met haar loopfiets al lang heel de berg af rijden.Heeft hij al een loopfiets? En kan hij daar goed zijn evenwicht mee houden?
Mijn oudste kinderen konden bij een afdaling zich laten lopen met de loopfiets zonder hun evenwicht te verliezen. De overstap naar een fiets met trappers was 2 keer niets, waren daar in 10 seconden mee vertrokken en waren dus geen zijwieltjes nodig.
Bij de derde minder geoefend door corona en had het moeilijker om de overstap te maken naar trappers.
We hebben een goedkope 2de hands fiets gekocht, niet gelet op het merk, ze groeien redelijk snel uit die eerst fietsjes.
Tot de fiets eens mee naar school mag, die van ons is met wat minder vel en 5 grote pleisters naar huis gekomen.Idd, wij wonen hier op een helling, ze kon dan idd met haar loopfiets al lang heel de berg af rijden.
Fiets met trappers, was exact 1x vasthouden en ze was ermee weg. Nog nooit gevallen sindsdien (2,5 jaar lang, hout vasthouden)
Binnen een paar weken is het zover. Ook wel vreemd om een volledige klas 5-jarigen samen "fietsles" te geven.Tot de fiets eens mee naar school mag, die van ons is met wat minder vel en 5 grote pleisters naar huis gekomen.
Beide knieën, beide ellebogen en een vinger. Maar ze was vrolijk en keifier.

De madam heeft dan een mail gestuurd of hij niet toch kon aansluiten maar tegen dan was het al "hij staat op de reservelijst". Natuurlijk is dat niks geworden. Soit, vorig weekend gaan oefenen en het ging vrij goed. Hij moet gewoon blijven trappen dan is hij er mee weg.
Deze ochtend zette ik hem dus terug op het aanrecht "PAPA PIEMEL!" en weer een schop in mijn radijzen. 2xOudercontact gehad, lovende woorden van de juf. Werkt goed mee, speelt mooi samen, spraak goed, motoriek goed, eet goed, algemeen flink
Af en toe als hij onder zijn voeten krijgt kan hij cinema verkopen maar dat is thuis ook zo. Groeit er wel uit
Vandaag haalde ik hem uit bad en zet hem op het aanrecht van de pompbak, en hij schopt in mijn ballen. Ik zeg "hela je schop op mijn piemel!" Waarop hij begint te lachen en tegen mama zegt "KIJK MAMA IK DEED ZO" *schopt weer in mijn ballen*

ge weet dat er ooit een dag gaat komen dat hij u gaat afkuisen heGisteren met de jongsten toekomen op judo training. 't Was blijkbaar 'breng uw mama of papa mee'-dag waar wij geen mail van ontvangen hadden. Teleurstelling diep in de ogen van mijn zoon. Naar huis gevlamd, andere kleren, 15 min later stond ik mee op te matten.
Achteraf komt hij af: 'papa, 't was de leukste dag van mijn leven doordat ik met jou kon trainen'.
Double win btw, 'k heb hem afgekuist dat geen naam heeft.![]()
Ik ben mij daar heel hard van bewust ja. Dat is mijn grootste motivatie om te blijven trainen, ik wil zo lang als mogelijk m'n kinderen voor blijven. Binnen 10 jaar ben ik er 47 en hij is er dan 16. Wordt pittig.ge weet dat er ooit een dag gaat komen dat hij u gaat afkuisen he
Maar dat zijn voor mij ook de heerlijkste momenten met de kinderen zo iets eenvoudig samen doen en het plezier in hun ogen zien
Hier is het al zo ver op het vlak van skaten. Ik kan dat van geen kanten, mijn mannen vliegen langs mij door alsof het niets is.Ik ben mij daar heel hard van bewust ja. Dat is mijn grootste motivatie om te blijven trainen, ik wil zo lang als mogelijk m'n kinderen voor blijven. Binnen 10 jaar ben ik er 47 en hij is er dan 16. Wordt pittig.
Ik ben overigens een heel slechte voetballer. Vorig weekend op een pleintje gaan shotten met de kleinen en ik schrok toch even. Waar ik mij vroeger express liet overdribbelen heeft hij mij 2x in de wind kunnen zetten. Als hij zo blijft doordoen met 3x per week trainen en dan match dan ben ik binnen het jaar bakker.