Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Lap, hier zitten die zonder enige restricties op roblox. Kga nog moeten rondsnuffelen. (Maar ik zie ze er op bezig en tis niet dat er enige interactie is met andere mensen)
 
Die van ons kan echt zo zeuren. Bij alles he. "ik wil ei". Oké, dan maak ik een eitje en dan direct dat gezeur. Ondanks dat ze even geduld moet hebben. Elke keer. Ook als we haar een flesje geven. Altijd eerst zeuren om toch een beetje te drinken. Herkenbaar?
Ik ken een zin waarmee je zowat iedere vrouw de zin in het eten van eieren wegneemt.
Ik wil hem hier wel posten, maar je gebruikt hem op eigen risico....
 
Ik ken een zin waarmee je zowat iedere vrouw de zin in het eten van eieren wegneemt.
Ik wil hem hier wel posten, maar je gebruikt hem op eigen risico....
39c9eaa821fbed74c200b672b272db7f.gif
 
Lap, hier zitten die zonder enige restricties op roblox. Kga nog moeten rondsnuffelen. (Maar ik zie ze er op bezig en tis niet dat er enige interactie is met andere mensen)
Hier ook zonder restricties. We praten er wel geregeld over of er mensen zijn die hun aanspreken enz...

Op het moment zijn de 2 oudste met Minecraft op een private server bezig met hun 2. Het probleem daarmee is dat ze ruzie met mekaar maken omdat de ene de andere heeft gedood/ iets heeft opgeblazen enz...
 
8 jarige die vraagt om Roblox te installeren op zijn tablet. Ben er precies niet zo happig op. Da's sowieso online met chatten en mini games die geweldadig kunnen zijn. Iemand meer ervaring mee? Zijn daar restricties mogelijk?
Beiden spelen Roblox al lang zonder restricties, op hun tablet. Ze mogen daar enkel in het weekend eens op. De kleinsten kan nog niet lezen dus ik zit niet direct in met de chat. En als er iemand iets in die chat zet is het in het Engels.

Die spelen altijd samen op dezelfde servers. Geweldadig is ook relatief. Alles is nogal kinderlijk in Roblox. Mijne Prince Of Persia die naar beneden viel in de stekkers met veel bloed was geweldadiger.
 
Alle communicatie op school via een nieuwe app. Niets meer via mail.

Ik heb '5 nieuwe gesprekken' en '5 meldingen', 5 meldingen om te zeggen dat ik 5 nieuwe gesprekken heb. Alle 5 de gesprekken gaan over éénzelfde factuur die we VIA MAIL ontvangen zouden moeten hebben. Mail zit bij spam. Er zit plots een betaalknop op en de mail start met: 'Beste 'insert naam van dochter en familienaam' terwijl dat vroeger altijd aan ons gericht was en niet aan een kind van 7 jaar.

Ik mail de school om te vragen of die mail effectief van hen komt en als dat het zo zou zijn enige communicatie wel op z'n plaats zou zijn. Plots de mails omtrent facturen anders opstellen e.d. in het huidig klimaat van phishing is om problemen vragen.

'Dag meneer Anderson, werd gecommuniceerd in nieuwsbrief 25'.

En inderdaad, ik had 7 meldingen en 3 nieuwe gesprekken over diezelfde nieuwsbrief. Daar staat dan plots, tussen wat ze in de bijenklas uitgestoken hebben op donderdag en een foto van meester Christophe die op pensioen gaat dat de facturatie lichtelijk zal wijzigen.

Met hun overmatige, slordige kutcommunicatie altijd.
 
Alle communicatie op school via een nieuwe app. Niets meer via mail.

Ik heb '5 nieuwe gesprekken' en '5 meldingen', 5 meldingen om te zeggen dat ik 5 nieuwe gesprekken heb. Alle 5 de gesprekken gaan over éénzelfde factuur die we VIA MAIL ontvangen zouden moeten hebben. Mail zit bij spam. Er zit plots een betaalknop op en de mail start met: 'Beste 'insert naam van dochter en familienaam' terwijl dat vroeger altijd aan ons gericht was en niet aan een kind van 7 jaar.

Ik mail de school om te vragen of die mail effectief van hen komt en als dat het zo zou zijn enige communicatie wel op z'n plaats zou zijn. Plots de mails omtrent facturen anders opstellen e.d. in het huidig klimaat van phishing is om problemen vragen.

'Dag meneer Anderson, werd gecommuniceerd in nieuwsbrief 25'.

En inderdaad, ik had 7 meldingen en 3 nieuwe gesprekken over diezelfde nieuwsbrief. Daar staat dan plots, tussen wat ze in de bijenklas uitgestoken hebben op donderdag en een foto van meester Christophe die op pensioen gaat dat de facturatie lichtelijk zal wijzigen.

Met hun overmatige, slordige kutcommunicatie altijd.
Het lijkt wel de inboxen van de overheid.
Hoe vaak ik al een mail gehad heb over een nieuw bericht in mailbox. Die ik dan open met een pdf-attachment met een url naar een andere mailbox...
 
Wij zouden in het weekend voor de 1ste keer eens naar Plopsaland gaan met onze 2-jarige. Voor het eerst dus een pretpark met een klein kind, heeft er iemand nog tips of zaken waar we best rekening mee houden? Zelf ook nog nooit daar geweest. Toen we nog met 2 waren vooral Efteling en Walibi :)
 
Wij zouden in het weekend voor de 1ste keer eens naar Plopsaland gaan met onze 2-jarige. Voor het eerst dus een pretpark met een klein kind, heeft er iemand nog tips of zaken waar we best rekening mee houden? Zelf ook nog nooit daar geweest. Toen we nog met 2 waren vooral Efteling en Walibi :)

Bos van Plop en de tractors kunnen nogal druk zijn dus misschien die proberen doen opt moment dat het park opengaat (als ge voorbij de fonteinen loopt direct naar rechts gaan). Nieuw gedeelte van Bumba (binnen, kleinere attracties, nieuwe darkride en ballenbad) is daar ook dichtbij. Mayaland (ook binnen, attracties misschien al voor iets grotere kleine kindjes, ook ballenbad) is vlak aan de ingang maar dat doen wij typisch om de dag af te sluiten.

De rest van de attracties voor kleine kindjes (eendjes, Ketnet, enz) lijken mij altijd minder druk bezet
 
Pfoe een hele nacht een kind gehad met lopende diarree. Hij voelt zich goed maar "plast uit zijn poep".
To school or not to school
 
Terug
Bovenaan