Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Daarstraks bericht gehad dat de dochter volgend jaar mag beginnen in onze eerste keuze van school. Hoera.

Wel diploma moeder nodig om in te schrijven, voor de statistieken zeker? Iemand een idee hoe officieel dat moet zijn, want het diploma is in het Spaans en ik hoop dat wr die beëdigde vertaling nog hebben. Erkenning door NARIC zal ook wel ok zijn zeker?
 
Hoe hebben jullie de meter/peter gevraagd?
Voor ons eerste hebben we daar ni te veel show voor verkocht en gewoon simpel gevraagd. Mijn vriendin wil nu graag voor het 2e wel iets doen, met een cadeau ofzo maar die online voorstellen zijn allemaal zo lame..
 
Hoe hebben jullie de meter/peter gevraagd?
Voor ons eerste hebben we daar ni te veel show voor verkocht en gewoon simpel gevraagd. Mijn vriendin wil nu graag voor het 2e wel iets doen, met een cadeau ofzo maar die online voorstellen zijn allemaal zo lame.
Ik had toevallig thuis nog een koffer staan van de meter, ik ben die gaan terug brengen en ik had daar allemaal verschillende soorten meters in gelegd. (Meetlat, vouwmeter, rolmeter...)
Was wel grappig om te zien hoe haar frank viel. " Heh? Waarom steekt die koffer nu vol meters??"
 
Hoe hebben jullie de meter/peter gevraagd?
Voor ons eerste hebben we daar ni te veel show voor verkocht en gewoon simpel gevraagd. Mijn vriendin wil nu graag voor het 2e wel iets doen, met een cadeau ofzo maar die online voorstellen zijn allemaal zo lame..

Ik heb mijn broer een pet gegeven met de tekst: "wildje gij mijn petjen zijn?"
 
Sinds 2 weken is elke ochtend een ramp. Wanneer ik vertrek naar 't werk is mijn zoontje helemaal over z'n toeren en het enige wat er nog uitkomt is 'ik mis papa'.

Eergisteren in school hebben ze er zijn grote zus moeten bijhalen omdat hij blijkbaar niet meer te troosten was is de klas. Voortdurend wenen en 'ik mis papa'.
 
Sinds 2 weken is elke ochtend een ramp. Wanneer ik vertrek naar 't werk is mijn zoontje helemaal over z'n toeren en het enige wat er nog uitkomt is 'ik mis papa'.

Eergisteren in school hebben ze er zijn grote zus moeten bijhalen omdat hij blijkbaar niet meer te troosten was is de klas. Voortdurend wenen en 'ik mis papa'.
Zoiets wilt ge echt niet horen hé , nog een paar maand en mijn dochter gaat ook naar 't school 🥴
 
Hoe hebben jullie de meter/peter gevraagd?
Voor ons eerste hebben we daar ni te veel show voor verkocht en gewoon simpel gevraagd. Mijn vriendin wil nu graag voor het 2e wel iets doen, met een cadeau ofzo maar die online voorstellen zijn allemaal zo lame..
Voor de meter: we hadden een etentje en dan een vouwmeter op haar bord gelegd en dan duurde het wel even, maar dan werd het wel duidelijk.

Voor de peter: op bezoek gegaan en gevraagd achter ne multimeter, die gekregen en dan gezegd: zo ne meter hebben we al, nu nog ne peter. Ziet ge dat zitten?
 
Veel moed, het wachten is bijna voorbij. Hier ook aan het wachten, normaal volgende week uitgerekend maar toch ergens in het achterhoofd dat we tot 41 weken gaan.
 
Daarstraks bericht gehad dat de dochter volgend jaar mag beginnen in onze eerste keuze van school. Hoera.

Wel diploma moeder nodig om in te schrijven, voor de statistieken zeker? Iemand een idee hoe officieel dat moet zijn, want het diploma is in het Spaans en ik hoop dat wr die beëdigde vertaling nog hebben. Erkenning door NARIC zal ook wel ok zijn zeker?
Dat is niet zo formeel hoor, het gaat er eigenlijk over of de mama minstens een diploma hoger secundair onderwijs heeft. Indien dat zo is, dan maakt het niet uit welk diploma. Voor een school is het "interessanter" als de mama géén diploma hoger onderwijs heeft, dan krijgt ze iets meer ondersteuning (voor gans de school, hé, niet voor het kind alleen).
 
Om mij te vragen hebben ze een mand met bier gegeven waar op elk flesje 1 woord stond. Ik vond dat wel leuk.

Ik heb dat dan opgedronken "peter Wil ? mijn zijn jij", gezegd dat ik er niks van snap, en vertrokken.
Ja ik vind veel leuke alcohol gerelateerde dingen voor peter vragen , maar de onze drinkt geen alcohol :laugh:
 
  • Support
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan