Tin_Cricket
Active member
En alle juffen van de eerste kleuterklas zijn opeens ziek tot aan de paasvakantie 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, waar bleef gij?
Hier ook zowat de wanhoop nabij, word stilletjes aan knettergek door deze hele teringzooi (corona). Ik ben allang blij dat dit forum nog steeds bestaat.
Mijn (plus)dochterje van 10 got some wrong attitude en denk dat ze aan het puberen is.![]()
Verstopt onder een deken voor "orkaan Tiene(r)?"Ja, waar bleef gij?

Idem. Da's niet het grote probleem hier maar gewoon het gebrek aan sociaal contact. Die heeft echt andere kindjes nodig.Ik heb wel maar eentje, maar ik kan echt heel goed werken met haar thuis.
Af en toe komt ze wel eens aan mijn been hangen, maar als ik zeg dat ik even een vergadering of telefoon heb, dan gaat ze onmiddelijk op haar eentje spelen.
Maar ik stop wel geregeld met werken om een kwartiertje vollenbak met haar te spelen.

Wij hebben gelukkig ons zoontje vorige week al eens een woensdagvoormiddag kunnen laten proeven van school.Beetje bang afwachten of het individueel kijkmoment op de kleuterschool kan doorgaan. Zou toch niet willen dat we ons dochtertje na de paasvakantie daar gewoon moeten afzetten zonder dat ze heeft mogen gaan kijken.
Dat is wel een verbetering.Idem. Da's niet het grote probleem hier maar gewoon het gebrek aan sociaal contact. Die heeft echt andere kindjes nodig.
Dus wordt het uitkijken naar hoe we het gaan doen: paar dagen verlof en dan een vriendje of vriendinnetje uitnodigen en omgekeerd: vragen of ze eens bij iemand mag gaan spelen.
Mevrouw is ook helemaal in de ban van ballet.
We hebben dit boek van de bib mee: https://www.standaardboekhandel.be/p/het-zwanenmeer-9789060388822
Ze was nieuwsgierig naar ballet en die muziek. Dus al een tijdje elke dag wat ballet op tv ipv Paw Patrol of Peppa![]()

Van dezelfde auteur ligt bij de grootouders zo'n boek van De Notenkraker. Echt tof met die tekeningen en die muziekjes. Ik lees altijd graag mee.Idem. Da's niet het grote probleem hier maar gewoon het gebrek aan sociaal contact. Die heeft echt andere kindjes nodig.
Dus wordt het uitkijken naar hoe we het gaan doen: paar dagen verlof en dan een vriendje of vriendinnetje uitnodigen en omgekeerd: vragen of ze eens bij iemand mag gaan spelen.
Mevrouw is ook helemaal in de ban van ballet.
We hebben dit boek van de bib mee: https://www.standaardboekhandel.be/p/het-zwanenmeer-9789060388822
Ze was nieuwsgierig naar ballet en die muziek. Dus al een tijdje elke dag wat ballet op tv ipv Paw Patrol of Peppa![]()

Dat was hier ook zo, maar op zich merken die kinderen daar weinig van hoor of ze al eens zijn gaan kijken of niet. Dat zit vooral in onze gedachten te spelen ^^Beetje bang afwachten of het individueel kijkmoment op de kleuterschool kan doorgaan. Zou toch niet willen dat we ons dochtertje na de paasvakantie daar gewoon moeten afzetten zonder dat ze heeft mogen gaan kijken.
Dat was hier ook zo, maar op zich merken die kinderen daar weinig van hoor of ze al eens zijn gaan kijken of niet. Dat zit vooral in onze gedachten te spelen ^^