Jammer genoeg weten we nog steeds niet wanneer onze jongste uit het ziekenhuis mag. Zijn gewicht is stabiel, maar nu heeft hij last van zijn stembanden en is hees. Wat op zich niet abnormaal is gezien wat de andere patiëntjes hebben. Mijn vrouw wilt dat hij zo snel mogelijk thuiskomt -ik ook natuurlijk, maar het is dubbel omdat hij in dat ziekenhuis op zich goed omringd is. Als er hulp nodig is hebben we maar te bellen. Dat is thuis natuurlijk anders. Ik wil ook met een 100% genezen kind naar huis ipv 90% genezen.
Vooral op mijn vrouw begint het te wegen. Ze is het ziekenhuis kotsbeu. Toen ik gisterenavond thuis kwam -schoonmoeder deed de nacht- zat ze tv te kijken. Wat stond er op?
Snap het wel. Want door de ellende van anderen voelt ze zich minder ellendig. Ieder heeft zijn eigen manier om ermee om te gaan. Ik zet als het kan 's avonds liever een sitcom op zodat verstand op 0 gezet kan worden. Maar was toch even een wtf-momentje.
Vooral op mijn vrouw begint het te wegen. Ze is het ziekenhuis kotsbeu. Toen ik gisterenavond thuis kwam -schoonmoeder deed de nacht- zat ze tv te kijken. Wat stond er op?
Kinderziekenhuis 24/7
Snap het wel. Want door de ellende van anderen voelt ze zich minder ellendig. Ieder heeft zijn eigen manier om ermee om te gaan. Ik zet als het kan 's avonds liever een sitcom op zodat verstand op 0 gezet kan worden. Maar was toch even een wtf-momentje.