Mag ik dan komen?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag ik dan komen?![]()
Je hebt meer kans op een ja als je erbij vermeld dat ze dan ook eens mogen komen zwemmen en eten.Mag ik dan komen?![]()
Thuis ook al vaak voorgesteld (dochter was 9, sinds gisteren 10). Maar de madam zegt dan das nog te eng met al die orks enzo.Cinema is inderdaad niet goedkoop. Je kan het thuis ook altijd gezellig maken: samen cake bakken, warme chocomelk drinken en dan allemaal onder een dekentje.
Ik kijk uit naar een LOTR-filmmarathon met de dochter op een regenachtig weekend waarbij we een hele dag lekkere snacks eten, maar ze is nog maar 3 en dat is nog wat vroeg om te juichen wanneer de Balrog verschijnt en kippenvel te krijgen wanneer de Riders of Rohan hun machtige cavaleriecharge uitvoeren (die geïnspireerd is op de charge van 20.000 Poolse husaren onder Jan III Sobieski op de snode Osmaanse Turken bij het Beleg van Wenen in 1683).

Thuis ook al vaak voorgesteld (dochter was 9, sinds gisteren 10). Maar de madam zegt dan das nog te eng met al die orks enzo.
Maar dan wel vorig jaar harry potter er mee zitten kijken.![]()
Weet ik wel zeker de eerste films van HP vallen nog goed mee maar de latere komen toch ook stukken in die minder geschikt zijn voor kinderen.HP of Lotr kunt ge nu niet echt vergelijken e.
Mijn zoontje van 6 wilt Jurassic Parc zien, ik was 7 toen ik die heb gezien (zoals zovele van mijn leeftijdsgenoten) maar is toch ook wat te vroeg vind ik.
De laatste paar films van HP zijn niet minder eng dan LOTR zeHP of Lotr kunt ge nu niet echt vergelijken e.
Mijn zoontje van 6 wilt Jurassic Parc zien, ik was 7 toen ik die heb gezien (zoals zovele van mijn leeftijdsgenoten) maar is toch ook wat te vroeg vind ik.

Das inderdaad ook nog te doen star wars.Ik herinner me nog levendig dat ik als kind Aliens heb gezien...dus ik denk dat ik nog een jaar of 5-6 ga wachten met LOTR.
De eerste marathon gaat hier hopelijk een Star wars dag worden.![]()

Cinema is inderdaad niet goedkoop. Je kan het thuis ook altijd gezellig maken: samen cake bakken, warme chocomelk drinken en dan allemaal onder een dekentje.
Ik kijk uit naar een LOTR-filmmarathon met de dochter op een regenachtig weekend waarbij we een hele dag lekkere snacks eten, maar ze is nog maar 3 en dat is nog wat vroeg om te juichen wanneer de Balrog verschijnt en kippenvel te krijgen wanneer de Riders of Rohan hun machtige cavaleriecharge uitvoeren (die geïnspireerd is op de charge van 20.000 Poolse husaren onder Jan III Sobieski op de snode Osmaanse Turken bij het Beleg van Wenen in 1683).
We verhuizen dit gewoon naar het sociale zoekertjes topic en nodigen zo onszelf uit!Mag ik dan komen?![]()

Wilt mijn oudste zoon ook al sinds hij 4 isHP of Lotr kunt ge nu niet echt vergelijken e.
. Is er nu 5 en paar maanden terug heeft hij de film gezien tot als de T-Rex tevoorschijn komt. Net voor de mensen gingen opgegeten worden ben ik dan gestapt.Ik trapte ook makkelijk in die val: ze net voor de schoolbel afzetten om gedoe te vermijden of ze zo min als mogelijk met tranen op de speelplaats laten.Hier blijft ze enorm verloren lopen met de stap naar het lager...
Wipt de auto uit, roept en wuift enthousiast naar een klasgenootje en stapt glimlachend naar de schoolpoort.
De afscheidsknuffel duurde wat lang en ik krijg de boodschap dat die moet duren tot de bel gaat. Gaan we niet doen, dus in vertrek. Tegen dat ik 20 meter verder naar haar zoek voor de laatste wuif, zie ik al een rood snoetje met bengelende tranen...
Teruggekeerd voor nog 1 laatste knuffel en gelukkig stond de opvangjuf al bij haar tegen dat ik terug aan de schoolpoort was zodat ik met de laatste knuffel haar toch aan een "veilig" iemand over kon laten.
En ik kom al gans het schooljaar pas 5 minuten voor de school start, toe net om dit zoveel mogelijk te vermijden.![]()
Papa wanneer hij wil zeggen wanneer Viggo zijn voet breekt maar moet zwijgen:‘Papa zwijg nu even ik wil gewoon naar de film kijken’
Ik doe het omdat er dan nog geen klasgenoten zijn van haar, de eersten komen om 8u35 toe dus ik zorg nu dat ik pas vanaf 8u35 op de parking sta. Anders loopt ze nog veel meer verloren!Ik trapte ook makkelijk in die val: ze net voor de schoolbel afzetten om gedoe te vermijden of ze zo min als mogelijk met tranen op de speelplaats laten.
Dat loopt hier dus mis omdat ze er nog niet zijn.Toen mijn gasten in de kleuterklas zaten gaf de directrice (een heel warme en zorgzame vrouw) mee dat het voor de ontwikkeling van een kind net belangrijk is dat zo veel als mogelijk met andere klasgenootjes om gaan, ook op de speelplaats.

Wij zetten ze ook altijd af kort nadat de speelplaats opengaat 's ochtends. Zij kunnen spelen, ik kan sneller aan het werk.Ik trapte ook makkelijk in die val: ze net voor de schoolbel afzetten om gedoe te vermijden of ze zo min als mogelijk met tranen op de speelplaats laten.
Toen mijn gasten in de kleuterklas zaten gaf de directrice (een heel warme en zorgzame vrouw) mee dat het voor de ontwikkeling van een kind net belangrijk is dat zo veel als mogelijk met andere klasgenootjes om gaan, ook op de speelplaats. Mijn gasten gingen 's middags ook over huis eten en toen zag ik vrij snel in dat het zo niet verder kon. In de jaren nadien zette ik ze dan ook netjes op tijd af, dat ze toch zeker nog 15-20 minuten speeltijd voor de boeg hadden en dat probleem loste inderdaad zichzelf op.
Wij zetten ze ook altijd af kort nadat de speelplaats opengaat 's ochtends. Zij kunnen spelen, ik kan sneller aan het werk.