sluysen
Well-known member
Gelijk de wc voor volwassenen maar dan met gsmHet potje is voor 't moment een stoel om met de blote billen boekjes op de lezen.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelijk de wc voor volwassenen maar dan met gsmHet potje is voor 't moment een stoel om met de blote billen boekjes op de lezen.![]()

Zoiets dus, maar hier moeten de boekjes voorgelezen worden, en zij bepaalt de volgorde en hoeveelheid (hoe meer, hoe liever).Gelijk de wc voor volwassenen maar dan met gsm![]()

Wij hebben vaak letterlijk uren op dat potje gezeten een voorgelezen. Dat is irritant, je krijgt daar rugpijn van, je hebt elk boekje al 1000x voorgelezen, ... Maar het zorgt er voor dat het potje een veilige plek is, dus blijven volhouden...Zoiets dus, maar hier moeten de boekjes voorgelezen worden, en zij bepaalt de volgorde en hoeveelheid (hoe meer, hoe liever).
En het proberen beperken tot drie boekjes helpt niet, dan staat ze op en gaat ze zelf boekjes zoeken met blote billen. We zitten met een kleine naaktloper in huis, want aankleden is 's morgens ook moeilijk soms.![]()
Vanmiddag hadden we al wel eens gevraagd of ze iets zegt in de klas, en blijkbaar is ze sinds dag 2 toch al echt open gebloeid.
Tuurlijk, niets forceren want dat werkt averechts. Daarom dat het potje deze week ook mee is maar niet in't zicht staat. Thuis vraagt ze sommige dagen zes keer of meer om op het potje te zitten, andere dagen maar 1 keer. We zetten er haar ook enkel op als ze het vraagt. Ik ga er eigenlijk wel van uit dat eens de klik er is, ze er wel snel mee weg zal zijn. Gelukkig moet ze niet compleet zindelijk zijn als ze naar school gaat, maar we gaan dat natuurlijk wel proberen.Wij hebben vaak letterlijk uren op dat potje gezeten een voorgelezen. Dat is irritant, je krijgt daar rugpijn van, je hebt elk boekje al 1000x voorgelezen, ... Maar het zorgt er voor dat het potje een veilige plek is, dus blijven volhouden...
Ook een leerkracht thuis?Er is eentje stikkapot na een zeer druk verjaardagsweekend en een eerste week school. Dit weekend wat prikkelarm maken en op tijd haar bed in.

Hier hetzelfde, ongeloofelijk hoe een scherm de aandacht trekt. Nu, ik moet zeggen dat wij zelden of nooit TV kijken als onze dochter wakker is. Maar nu is dat ook gewoon makkelijk aangezien ze vroeg gaat slapen.Hoe gaan jullie om met schermtijd? Onze zoon van 8 maanden oud kijkt als wij kijken heel erg mee met de TV. We denken dat dit niet zo goed is voor hem, dus proberen het te beperken. Maar van zodra er een scherm (ook bv. gsm) in de buurt is, dan draait hij in de gekste posities om toch maar te kunnen kijken.
Hier eigenlijk nog steeds geen schermen en ze springt toch op elke gsm die ze ziet. (op vakantie probeerde ze zelfs de tv te swipen)Hoe gaan jullie om met schermtijd? Onze zoon van 8 maanden oud kijkt als wij kijken heel erg mee met de TV. We denken dat dit niet zo goed is voor hem, dus proberen het te beperken. Maar van zodra er een scherm (ook bv. gsm) in de buurt is, dan draait hij in de gekste posities om toch maar te kunnen kijken.
de oma's hebben ze hier, vooral de jongste, slecht gekweekt daarin...Hier eigenlijk nog steeds geen schermen en ze springt toch op elke gsm die ze ziet. (op vakantie probeerde ze zelfs de tv te swipen)
Tv staat hier wel regelmatig op als ze wakker is, maar dan is het iets als de koers of het journaal. En als ze op de gsm mag meekijken, is het haar favoriete onderwerp, foto's en filmpjes van zichzelf. Wat er bij de grootouders gebeurd, hebben we niet in de hand natuurlijk.
We hebben wel sjance dat ze al van heel klein graag in boekjes bladert.

Intussen is ze 3,5 en voorbij die fase, maar de tantrums omdat het geen baby tv is maar iets anders die haar zus (5,5) kiest die blijven. En als volwassene elke dag baby tv daar kom ik gewoon gek van![]()
Geen dank.Feestje!
Ik kan al niemand meer gezondheid wensen zonder dat zich dat in mn hoofd begint af te spelen.
Jokie & Jet van hetzelfde.
Weken heeft dat in mn kop gezeten.
Als we naar de Efteling gaan zou mijn dochter het liefst 20 keer achter elkaar in Festival Carnaval gaan. En dan nog eens twintig keer hallo zeggen aan Pardoes in zijn kasteel.Feestje!
Ik kan al niemand meer gezondheid wensen zonder dat zich dat in mn hoofd begint af te spelen.
Jokie & Jet van hetzelfde.
Weken heeft dat in mn kop gezeten.