Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

:unsure: sommige mensen willen hun kinderen toch ook dood he. Twintig meter voorop laten lopen in een keidrukke straat met diverse zijbanen. Auto had die net op tijd gezien deze ochtend. Dan denkt ge toch van waar ze mee bezig zijn. :angry:
Qua persoonlijke investering is dat wel goed gezien natuurlijk :unsure:

Weer met twee op reis, extra kamer voor jezelf, meer spaarcenten, wekelijks tripje naar het graf, een zondebok om alles op te steken.
 
Die van ons heeft dus weer iets nieuws. Dat is de camera van de babyfoon pakken. Dus de hele tijd krijg je mooie close-ups van haar gevolgd door beelden waar je geen flauw idee hebt wat je precies moet zien. Dit alles te samen met haar geluidjes. Gisteren had ze zelfs de kabel eruit getrokken.
 
Vannacht 7x van kotsdienst mogen zijn, hoofd voelde de hele tijd koel. Nu wat warm; bam, boven de 39 graden. Yeey! 🙈

(Zonneslag lijkt me onwaarschijnlijk, vrijdag had ze buiten op school de hele tijd haar pet aan en gisteren maximaal 10 minuten buiten gespeeld zonder hoofddeksel)
 
Laatst bewerkt:
Momenteel is het boven 26 graden. Volgens mij kleden we de kleine wat te warm, bodytje zonder benen of mouwen met een dunne katoenen slaapzak.
Hij is toch een keer of 3 wakker gekomen, wat absoluut de gewoonte niet is. Tel daarbij op dat je eigen slaap niet zo super is in dit weer.
Ik gatoch eens informeren on een warmtepomp met airco over het huis te laten plaatsen.
 
Vannacht 7x van kotsdienst mogen zijn, hoofd voelde de hele tijd koel. Nu wat warm; bam, boven de 39 graden. Yeey! 🙈

(Zonneslag lijkt me onwaarschijnlijk, vrijdag had ze buiten op school de hele tijd haar pet aan en gisteren maximaal 10 minuten buiten gespeeld zonder hoofddeksel)
Ge waart niet alleen. Rond 12u aan het huilen en uiteindelijk flink moeten overgeven en 39.5° koorts. Wel zo flink als ze is niet meer moeten huilen en erna doorgeslapen. Ik denk dat we haar te warm hadden aangedaan. Het is soms nog wat zoeken met die "extreme" temperaturen.
 
Ik ben zó blij dat we een dikke twee jaar terug airco's hebben laten plaatsen in de slaapkamers. :bow:

Dat was ook rap beslist, nadat we een nacht van 29° hadden gehad met een baby van een half jaar oud. Tip: een nat washandje in het bedje leggen kan helpen, al is het maar een klein beetje.
 
Ik ben zó blij dat we een dikke twee jaar terug airco's hebben laten plaatsen in de slaapkamers. :bow:

Dat was ook rap beslist, nadat we een nacht van 29° hadden gehad met een baby van een half jaar oud. Tip: een nat washandje in het bedje leggen kan helpen, al is het maar een klein beetje.
Laat gij die snachts opstaan in de kamers van de kinderen?
 
Laat gij die snachts opstaan in de kamers van de kinderen?
Wij zetten die een paar uur voor het slapen op.
Kinderkamer gaat wel uit na dat hij in bed ligt.
Tegen de ochtend wel 24 graden. Anders is het overdag 26 boven.

Op onze slpk stel ik timer in dzt hij na een uur uitvalt. Staan beide op 20. Beneden ist 23 graden, met schuifraam die veel opengaat.

De reden gevonden van koorts en kots? Aan de slachtoffers van gisteren?
 

Wij zetten die een paar uur voor het slapen op.
Kinderkamer gaat wel uit na dat hij in bed ligt.
Tegen de ochtend wel 24 graden. Anders is het overdag 26 boven.

Op onze slpk stel ik timer in dzt hij na een uur uitvalt. Staan beide op 20. Beneden ist 23 graden, met schuifraam die veel opengaat.

De reden gevonden van koorts en kots? Aan de slachtoffers van gisteren?
Is hier ook nu tot ze gaan slapen.

Zou ze ook graag laten opstaan maar hun bedden staan daar niet strategisch genoeg voor geplaatst. Ze krijgen die tocht dan constant op hun.
 
Terug
Bovenaan