Zijn dat niet gewoon vakjes op maat van @Mulan ?![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.be
Ziet er mij een parking uit zonder vakjes. Dus plaats genoeg om tussen te laten.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn dat niet gewoon vakjes op maat van @Mulan ?![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.be
Ziet er mij een parking uit zonder vakjes. Dus plaats genoeg om tussen te laten.

Geen idee of de driejarige goed kan parkeren, maar dat park is op zijn best voor kinderen 3-8 jaar vind ik, dus zeker een goeie uitstap.Alleen : makkelijk parkeren daar voor iemand met de parkeerskills van een hoogbejaarde?
En doenbaar met een driejarige, of niet echt de ideale leeftijd?
Buggy gaat in elk geval mee![]()
Kleine stadswagen zonder bruikbare koffer, aangepast aan mijn parkeerkwaliteitenBij ons zit die in de koffer. Dat valt dan weer mee natuurlijk.

Dat elk kind individueel wel wat het uur bepaalt + het uur dat er vertrokken moet wordenHoe laat stop(p)(t)en jullie jullie 6-jarige in bed?
Mijn vrouw blijft vasthouden aan 19h-19h30, maar ik vind dat precies wat vroeg worden. Persoonlijk denk ik dat 20h beter is voor een 6-jarige, hopelijk ligt hij dan ook wat langer in bed 's ochtends.
Wat is de tendens onder mijn collega's op het forum?

19:00 hier, allez nog niet maar dat zal het geval zijnHoe laat stop(p)(t)en jullie jullie 6-jarige in bed?
Mijn vrouw blijft vasthouden aan 19h-19h30, maar ik vind dat precies wat vroeg worden. Persoonlijk denk ik dat 20h beter is voor een 6-jarige, hopelijk ligt hij dan ook wat langer in bed 's ochtends.
Aaaah, die eerste wekenMijn zoontje is nu anderhalve week oud nadat hij 3 weken te vroeg is geboren en ik heb echt elke dag het idee dat ik totaal niet weet waar ik mee bezig ben. Een paar boeken gelezen tijdens de zwangerschap maar dat is toch andere koek dan the real thing.

Auto voor het parkeervak zetten met de snuit er al in, rap buggy er uit en auto rechtdoor erin parkeren.Kleine stadswagen zonder bruikbare koffer, aangepast aan mijn parkeerkwaliteiten![]()
Of niet ergens in het midden parkeren maar aan de rand.Auto voor het parkeervak zetten met de snuit er al in, rap buggy er uit en auto rechtdoor erin parkeren.![]()

)Achteruit parkerenOf niet ergens in het midden parkeren maar aan de rand.
(snuit erin? Je bedoelt kont!!!)

Je doet met je kont wat je wilt 7-jarige: Tijdens schoolweken (ongeveer) 19u erin, 6u45 eruit. Weekends 19u30-20u erin, 7u30 eruitHoe laat stop(p)(t)en jullie jullie 6-jarige in bed?
weinig volk en heerlijk genieten, perfect voor kleuters! 

Ik herkende eigenlijk HEEL veel van hoe ik de hond trainIk voel me al slecht bij het bezoeken van een dierentuin, laat staan waar ze dolfijnen "trainen".

<sarcasm> Ik vind die hokken meestal te groot in dierentuinen, moet je altijd zo lang stappen voor je aan het volgende beest bent.hoop alleen dat ze voldoende bewegingsvrijheid / ruimte hebben...![]()
</sarcasm>Cool. Ik weet volgende week weer wat te doenEcht een topdag gekozen voor boudewijnpark, gemiddelde wachttijd voor attracties : 40 secondenweinig volk en heerlijk genieten, perfect voor kleuters!
Prijs met actiecode "flash" 37 euro voor 1 volwassene, parking en 1 kleiner dan 1m, daarvoor moet je het ook niet laten! Ik ben fan!!!
Amai, zou een droom zijn mochten die van ons om 19u30 allebei slapen, hoeveel extra tijd zou ik dan niet hebben lol.Hoe laat stop(p)(t)en jullie jullie 6-jarige in bed?
).