Hier werd er vooral veel liedjes geluisterd in de auto en dat waren vaak gewoon oude cd's met kinderliedjes maar daar is ook heel veel kapitein winokkio bijgekomen en dat vond ik zelf ook gewoon leuk om te horen (helaas is dat ondertussen precies gepasseerd, kzal ze maar voor mezelf opzetten dan

)
Tegenwoordig is het de Alfred jodocus kwak cd (ja die kindermusical van eind de jaren 70), deze haan heeft laarzen aan of Peter en de wolf op repeat in de auto. Ik klaag niet (te veel, want zelfs
Kwek Kwek Kwek ik ben wel goed maar ik ben niet gek 100 keer achter u horen meegeschreeuwd worden, steekt al eens tegen).
Het geluidshuis heeft ook wel een paar toffe dingen maar die voor de oudere leeftijden vind ik minder
Kijken doen ze tegenwoordig vooral naar YouTube, dat is echt onbegrijpelijk voor mij maar bon. Andere generatie zeker :v
En met de Google nest zet de oudste vaak muziek op. Keuze tussen Urbanus, de Tekentovenaar of muziek van de Efteling. Ik doe iets heel mis en iets heel juist tegelijk denk ik.