Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Hier is de oudste dochter maandag ook voor de eerste keer naar school gegaan. De eerste 2 dagen weende ze nog, gisteren ging het al zonder traantjes en vandaag liep ze gewoon zelf al naar de juf bij aankomst. Ook leuk dat we regelmatig berichtjes krijgen via WhatsApp van de juf en foto's dus we weten dat ze eet en drinkt en goed meedoet met de activiteiten. Zeker qua eten is dat een ramp.
 
Hier is de oudste dochter maandag ook voor de eerste keer naar school gegaan. De eerste 2 dagen weende ze nog, gisteren ging het al zonder traantjes en vandaag liep ze gewoon zelf al naar de juf bij aankomst. Ook leuk dat we regelmatig berichtjes krijgen via WhatsApp van de juf en foto's dus we weten dat ze eet en drinkt en goed meedoet met de activiteiten. Zeker qua eten is dat een ramp.
Hier plaatsen ze dagelijks foto's op gimme, een app van het school. En dan ook zo'n heen-en-weer boekje waar ge vragen moogt inzetten.
 
Eerste week na de bevalling van nummer dat m'n vriendin terug aan't werk is en ze heeft meteen de late.
Dus 's avonds alleen met de 3 bengels. Op zich gaat het wel maar 't is toch wat "door werken" om ze op tijd in bed te krijgen. Thuiswerk is wel een zaligheid in dit geval moet ik zeggen. Geen gehaast om op tijd thuis of aan de crèche te zijn.
Schone naam, nummer ...

Hier is de oudste dochter maandag ook voor de eerste keer naar school gegaan. De eerste 2 dagen weende ze nog, gisteren ging het al zonder traantjes en vandaag liep ze gewoon zelf al naar de juf bij aankomst. Ook leuk dat we regelmatig berichtjes krijgen via WhatsApp van de juf en foto's dus we weten dat ze eet en drinkt en goed meedoet met de activiteiten. Zeker qua eten is dat een ramp.
Hier plaatsen ze dagelijks foto's op gimme, een app van het school. En dan ook zo'n heen-en-weer boekje waar ge vragen moogt inzetten.

Amaai wtf, wij krijgen just niks te horen. Bij de crèche inderdaad regelmatig fotos in een whatsapp groep. Sinds ze op school zit 2 keer per jaar een videogesprek met de juffrouw :S.
Ik ben oprecht jaloers, want zou graag meer feedback hebben.
 
Eerste week na de bevalling van nummer 3 dat m'n vriendin terug aan't werk is en ze heeft meteen de late.
Dus 's avonds alleen met de 3 bengels. Op zich gaat het wel maar 't is toch wat "door werken" om ze op tijd in bed te krijgen. Thuiswerk is wel een zaligheid in dit geval moet ik zeggen. Geen gehaast om op tijd thuis of aan de crèche te zijn.
Wij hier 2 kinderen van 3 en 4. Mijn man is altijd blij als ik weinig lates heb. Hij vindt de avondrush op z'n eentje maar niets :D
 
Schone naam, nummer ...




Amaai wtf, wij krijgen just niks te horen. Bij de crèche inderdaad regelmatig fotos in een whatsapp groep. Sinds ze op school zit 2 keer per jaar een videogesprek met de juffrouw :S.
Ik ben oprecht jaloers, want zou graag meer feedback hebben.
In het instapklasje kregen we vaak foto's te zien via de blog op de school site, was altijd leuk.
Nu in het eerste kleuterklas niks, is een oudere juffrouw en die is ni zo mee met technologie jammer genoeg.
 
pfff, ik zit met onze oudste in..
sinds zijn beste vriend uit de klas weg is deelt hij de klas met 14 meisjes en 1 andere jongen die hij ni zo leuk vindt...
 
pfff, ik zit met onze oudste in..
sinds zijn beste vriend uit de klas weg is deelt hij de klas met 14 meisjes en 1 andere jongen die hij ni zo leuk vindt...

Alleh. Ik zat altijd in een klas van 14 meisjes en 7 jongens. Loved it.

Maar als er maar 1 andere jongen is mja... dan is het wat raar
 
Alleh. Ik zat altijd in een klas van 14 meisjes en 7 jongens. Loved it.

Maar als er maar 1 andere jongen is mja... dan is het wat raar
ja ok, met 7 andere jongens is er wel nog wa extra keuzen aan jongensvriendjes..

nu zijn ze met 2 jongens en 14 meisjes, en die ene jongen is ni leuk zegt ie.

bijkomende info: hij is net 5 geworden, dus meisjes zijn nog niet leuk :whistle:
 
ja ok, met 7 andere jongens is er wel nog wa extra keuzen aan jongensvriendjes..

nu zijn ze met 2 jongens en 14 meisjes, en die ene jongen is ni leuk zegt ie.

bijkomende info: hij is net 5 geworden, dus meisjes zijn nog niet leuk :whistle:
Maar toch ook nog niet niet-leuk? Die van mij babbelt meer over de meisjes in zijn klas dan de jongens. Die maakt dat onderscheid niet echt
 
Maar toch ook nog niet niet-leuk? Die van mij babbelt meer over de meisjes in zijn klas dan de jongens. Die maakt dat onderscheid niet echt

Meisjes zijn stom. tot zelfs de mama toe. Jongens zijn cool, 't is echt ene die aan mijn been plakt.
 
pfff, ik zit met onze oudste in..
sinds zijn beste vriend uit de klas weg is deelt hij de klas met 14 meisjes en 1 andere jongen die hij ni zo leuk vindt...

Als dat binnen 10 jaar nog het geval dan hebt gij ne gelukkige zoon wss :p

Mijn zoontje, pas 4j geworden kwam gisteren thuis:

Papa, Ali is een stouterik en pakt speelgoed af van andere kinderen. Kind is 4j en zit al in de organiseerde misdaad...da wordt niks voor dat manneke later :unsure:
 
Wij hier 2 kinderen van 3 en 4. Mijn man is altijd blij als ik weinig lates heb. Hij vindt de avondrush op z'n eentje maar niets :D
Tss klagen met maar 2 kids, heb er elke avond 4 voor mij alleen 😀. Nee serieus 2 vond ik de hel, nu vind ik het gemakkelijker.
 
Terug
Bovenaan