Thuis

Thuis

Nancy heeft wat nieuwe woordjes geleerd en gaat met haar nieuwe woordenschat wat babbelen met Brit, moeder van het jaar-materiaal.

Mijn vrouw heeft Thuis opgegeven sinds dit seizoen. Kijkt van toen ze klein was. De nieuwe (belachelijke) verhaallijnen interesseren haar niet meer. En eerlijk gezegd begrijp ik haar. Sinds het uitbesteden van de serie aan dat extern productiehuis, trekt het werkelijk op niets meer.

Mijn vrouw heeft Thuis opgegeven sinds dit seizoen. Kijkt van toen ze klein was. De nieuwe (belachelijke) verhaallijnen interesseren haar niet meer. En eerlijk gezegd begrijp ik haar. Sinds het uitbesteden van de serie aan dat extern productiehuis, trekt het werkelijk op niets meer.
Soms ben ik wel benieuwd hoe die acteurs daar zelf naar kijken. Natuurlijk hebben de meeste daar de luxe niet om te zeggen dat ze die job zomaar opgeven.

Ik vind dat het weer wat aan het beteren is tegenover toen het net overgenomen was.

Denk dat het ook niet eenvoudig is om al die verhaallijnen van acteurs die willen/moeten vertrekken in te passen. Want dat valt de laatste 2 seizoenen wel op.

Dat het een half jaar pure waanzin was, toch vooral dankzij die onnozele schrijver die overkwam van de vtm. Eens die weg was werd het beter, en vind het persoonlijk echt niet slechter dan vroeger het laatste jaar eenhalf ofzo. Blijft uiteraard een soap waar je logischerwijs bedenkingen kan hebben bij bepaalde verhaallijnen, maar dat was vroeger ook al zo.

Waar kwam gisteren ineens die madam vandaan die een klapke met de Waldek deed op de wijngaard?
Ik kijk misschien wel niet altijd even aandachtig... Heb'k iets in een aflevering ervoor gemist?

Waar kwam gisteren ineens die madam vandaan die een klapke met de Waldek deed op de wijngaard?
Ik kijk misschien wel niet altijd even aandachtig... Heb'k iets in een aflevering ervoor gemist?
Da's Katrien, de vorige wijnboer die onder Cody werkte en ontslagen is. Vandaar dat Waldek zowel wijnboer kan worden van Feniks als van Vitalis nog iets, of whatever dat die wijn al heette.

Terug
Bovenaan