Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Gij zijt verdacht stil over onzen nieuwen dokteur. Wie zijt gij en wa hebde met Hans Moleman gedaan?!Idd, bij Lynn toch niets plots aan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gij zijt verdacht stil over onzen nieuwen dokteur. Wie zijt gij en wa hebde met Hans Moleman gedaan?!Idd, bij Lynn toch niets plots aan?
Ik geef het een kans. Dat heb ik met Stan Van Samang ook gedaan.Gij zijt verdacht stil over onzen nieuwen dokteur. Wie zijt gij en wa hebde met Hans Moleman gedaan?!

Judith is dat toch al lang niet meer?Ik geef het een kans. Dat heb ik met Stan Van Samang ook gedaan.
Zeg mij liever eens hoe lang je spoedarts in opleiding kan zijn.![]()
Dat dacht ik ook. Maar zo stelde ze zich wel voor aan Kooowdie.Judith is dat toch al lang niet meer?
Soms ben ik wel benieuwd hoe die acteurs daar zelf naar kijken. Natuurlijk hebben de meeste daar de luxe niet om te zeggen dat ze die job zomaar opgeven.Mijn vrouw heeft Thuis opgegeven sinds dit seizoen. Kijkt van toen ze klein was. De nieuwe (belachelijke) verhaallijnen interesseren haar niet meer. En eerlijk gezegd begrijp ik haar. Sinds het uitbesteden van de serie aan dat extern productiehuis, trekt het werkelijk op niets meer.
Da's Katrien, de vorige wijnboer die onder Cody werkte en ontslagen is. Vandaar dat Waldek zowel wijnboer kan worden van Feniks als van Vitalis nog iets, of whatever dat die wijn al heette.Waar kwam gisteren ineens die madam vandaan die een klapke met de Waldek deed op de wijngaard?
Ik kijk misschien wel niet altijd even aandachtig... Heb'k iets in een aflevering ervoor gemist?
Sinds wanneer mag Eddy weer op de Withoever komen?
Ik heb de aflevering van vandaag al gekeken en ben wat te snel geweest.Met de problemen rond Britt mocht hij daar tijdelijk op bezoek komen van Femke. Maar laatste tijd toch niet meer gezien daar, ofwel?

Ja de Cody zal dat nog wel doen hoorGraag GEEN scenes van het nachtje stappen van Niels en de rijpere dames!
Dank!