Thuis

Thuis

Wannes (die Niels speelt) zou op MNM verklapt hebben dat er een personage weer gaat sterven.... Dit keer iemand die een justitiële functie uitvoert. Dat zijn dus Tom, Peter, Tim, Dieter en Rami. Eerlijk gezegd hoop ik sws al NIET dat het Peter wordt. Vind die altijd wel leuk spelen, ik word ook wel blij van de verhaallijn van hem en Christine, zitten leuke dingen tussen. Tom hoeft er voor mij ook nie uit. En alle flikken eigenlijk ook niet.

Als er dan mss gaat sterven gok ik op Rami want zijn verhaallijn en personage zijn wat secondary. De dader lijkt mij sws Lynn te gaan zijn. Ge merkt idd dat ze loco in haar kop aan t worden is. Gaat sws iets uit steken met de dood tot gevolg, ze zal alleen de verkeerde persoon getarget hebben..

Ik ben een grote Kim Van Oncen fan (al sinds OG Dertigers) maar haar rol is zoooo fucking kak... Nuja, iemand moet die spelen natuurlijk.

Wannes (die Niels speelt) zou op MNM verklapt hebben dat er een personage weer gaat sterven.... Dit keer iemand die een justitiële functie uitvoert. Dat zijn dus Tom, Peter, Tim, Dieter en Rami. Eerlijk gezegd hoop ik sws al NIET dat het Peter wordt. Vind die altijd wel leuk spelen, ik word ook wel blij van de verhaallijn van hem en Christine, zitten leuke dingen tussen. Tom hoeft er voor mij ook nie uit. En alle flikken eigenlijk ook niet.

Als er dan mss gaat sterven gok ik op Rami want zijn verhaallijn en personage zijn wat secondary. De dader lijkt mij sws Lynn te gaan zijn. Ge merkt idd dat ze loco in haar kop aan t worden is. Gaat sws iets uit steken met de dood tot gevolg, ze zal alleen de verkeerde persoon getarget hebben..

Ik ben een grote Kim Van Oncen fan (al sinds OG Dertigers) maar haar rol is zoooo fucking kak... Nuja, iemand moet die spelen natuurlijk.

Is het erg als ik hoop dat het Tilly is 😇

Heb het niet gevolgd, maar wat was het probleem?
Simonne heeft Lyn gemeld dat ze niet meer zal huren dus is Lyn eens gaan inspecteren en vond dat er toch wel schade was en dat dat dus van de waarborg zou moeten komen terwijl Simonne van mening was dat het appartement er beter uitzag dan toen ze erin trok.

Tilly duikelt op dat moment binnen en weet als eigenaar nog niets van de opzeg van de huur. Want Lyn had dat nog niet doorgegeven. Tilly wil meteen Simonne de waarborg weergeven en haar zelfs vergoeden voor het verven van de muren.
In de podcast 'Welkom Thuis' is gezegd geweest dat Wannes fout is, door de medewerker van Thuis. Justitiële is volgens Xavier Taveirne ook geen woord.

De laatste jaren zijn daar wel meerdere personages plots compleet loco gegaan. Bob, Adil, Cedric en in een verder verleden Toon. Lynn lijkt me de volgende in dat rijtje te worden.

Terug
Bovenaan