Thuis

Thuis

Het filmpje van Robin, was dat misschien AI enhanced? Hij heeft hun wel gefilmd, maar dat was eerder een eerder vrienschappelijke omhelzing/knuffel toen. Terwijl het filmpje in de finale toch echt wel elkaar binnen doen was. Of ik heb die aflevering gemist 😆
Dat was een deepfake.

Bloed van Dries op tapijt? Iets gemist? :unsure:

Het filmpje van Robin, was dat misschien AI enhanced? Hij heeft hun wel gefilmd, maar dat was eerder een eerder vrienschappelijke omhelzing/knuffel toen. Terwijl het filmpje in de finale toch echt wel elkaar binnen doen was. Of ik heb die aflevering gemist 😆
Neen, zal wel deepfake zijn

Denk persoonlijk dat Waldek niet zal plooien bij de politie

Laatst bewerkt:
Die is een hele tijd geleden neergestoken door de vorige Robin. Vorig seizoen ergens toen Dries de keuken binnen kwam.
Ah ja inderdaad! Was het al helemaal vergeten. Zal wellicht zo wel blijken na uitslag bloedonderzoek en dan zal Karen uiteindelijk juridisch achter Tilly aangaan uit wraak.

Maar waarom krijgen die opeens groen licht voor huiszoekingen en arrestaties, zelfs zonder lijk.

Omdat Nancy eens raar keek tijdens het verhoor?

Qua procedurefouten kan dat hele Tilly onderzoek idd wel tellen. :)

Deze zomer eens aan een rewatch begonnen aan seizoen 1 van thuis.

Na 30 afleveringen de volgende conclusies.

Robin van nu, een heel sterke casting ivm de oude Tom De Decker. (Donald Madder)
De nieuwe Tom na de dood van Donald dan weer een zeer slechte casting. Niet alleen fysiek, maar dat personage ook een bizarre wending genomen. Marianne daarentegen nog altijd dezelfde.

Frank een smeerlapke op zijn 40ste, maar wel een mooie collectie van 270 Playboys, waar hij aan beginnen sparen is in de jaren 70.

Alle decors in dezelfde straat. 3 huizen, maar ook decors van de slaapkamers. Veel teveel slaapkamers.

Eerste 30 afleveringen ook een heel beperkte cast. Waarvan enkel Frank, Simonne, Rosa en Marianne nog overblijven.

1 van de productie medewerkers heet Karin Baert.

Deze zomer eens aan een rewatch begonnen aan seizoen 1 van thuis.

Na 30 afleveringen de volgende conclusies.

Robin van nu, een heel sterke casting ivm de oude Tom De Decker. (Donald Madder)
De nieuwe Tom na de dood van Donald dan weer een zeer slechte casting. Niet alleen fysiek, maar dat personage ook een bizarre wending genomen. Marianne daarentegen nog altijd dezelfde.

Frank een smeerlapke op zijn 40ste, maar wel een mooie collectie van 270 Playboys, waar hij aan beginnen sparen is in de jaren 70.

Alle decors in dezelfde straat. 3 huizen, maar ook decors van de slaapkamers. Veel teveel slaapkamers.

Eerste 30 afleveringen ook een heel beperkte cast. Waarvan enkel Frank, Simonne, Rosa en Marianne nog overblijven.

1 van de productie medewerkers heet Karin Baert.
Zijn die oude afleveringen ook geen pak trager?

Geen fan van. Echt een VTM vibe voor mij.

Hou mijn hart al vast voor Destadsbader.

Ondertussen deze zomer al 130 oude afleveringen achter de kiezen.
Leve Florke, Tom, Marianne en Frank.

Vreselijke Jenny. Pieter Jan mag ook een plekje krijgen in de hall of shame.
De vtm-isering van de vrt is al even gaande. Benieuwd hoe lang de gevolgen van deheer Jansegers zich nog gaan laten voelen.

Ik bekijk ook de oude afleveringen en wat mij vooral opvalt is dat er toen veel meer humor in zat en luchtiger was en dat het nu allemaal zo serieus is.

Fernand, Cois, Felicienne, Yvette, Angele en ons Moe dat waren vooral figuren om eens goed mee te kunnen lachen, maar zijn eigenlijk nooit echt vervangen.

Enkel Nancy is er nu nog om mee te lachen.

Aflevering al op VRT MAX.

Ook bekeken, pronostiekske:

De dood van Cedric gaat nog tot ambras leiden tussen Emma en Andreas

Net wanneer Judith door heeft dat Robin goed met AI kan werken kruipt Tom echt op Karin

Laatst bewerkt:
Het liedje bij de nieuwe intro is toch wel top. Commercieel toch ook goed gezien om dat ook al singel uit te brengen.
De nieuwe intro zelf vind ik dan weer all over the place. Voelt echt gerushed, en moeilijk te volgen. Zeer in lijn van de huidige, snelle, vluchtige social media uiteraard, maar voor mij persoonlijk minder aangenaam om naar te kijken.

Terug
Bovenaan