Thuis

Thuis

Het liedje bij de nieuwe intro is toch wel top. Commercieel toch ook goed gezien om dat ook al singel uit te brengen.
De nieuwe intro zelf vind ik dan weer all over the place. Voelt echt gerushed, en moeilijk te volgen. Zeer in lijn van de huidige, snelle, vluchtige social media uiteraard, maar voor mij persoonlijk minder aangenaam om naar te kijken.

Precies een Familie vibe

In dat laatste shot met de mensen die zaten te picknicken, waren dat Britney en Thilly? Toch ook iets dat niet klopt indien dat het geval is

Precies een Familie vibe

In dat laatste shot met de mensen die zaten te picknicken, waren dat Britney en Thilly? Toch ook iets dat niet klopt indien dat het geval is
Zijn dat niet de studenten en Tilly? Wie weet koopt zij het huis van Lowie over met haar spaarpot of komt er een nieuw studentenhuis?

Zijn dat niet de studenten en Tilly? Wie weet koopt zij het huis van Lowie over met haar spaarpot of komt er een nieuw studentenhuis?
Ik denk Britney en Andreas gezien te hebben, dan was er nog iemand (niet goed gezien wie) en Thilly
Zou logischer zijn moest het Emma zijn ipv Britney maar dacht toch echt dat het Brit was. Met wat Thilly Brit allemaal heeft aangedaan zou ik daar nu toch niet mee rustig picknicken 🤣

Ik zou het kunnen opzoeken op VRT Max maar heb geen zin 🤓

Allez, op basis van de preview, zal Stan Niels z'n date wel zijn.

De wijngaard staat in de generiek, dus ik gok dat Cody een nieuwe investeerder zal zijn?

Terug
Bovenaan