Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het liedje bij de nieuwe intro is toch wel top. Commercieel toch ook goed gezien om dat ook al singel uit te brengen.
De nieuwe intro zelf vind ik dan weer all over the place. Voelt echt gerushed, en moeilijk te volgen. Zeer in lijn van de huidige, snelle, vluchtige social media uiteraard, maar voor mij persoonlijk minder aangenaam om naar te kijken.
Zijn dat niet de studenten en Tilly? Wie weet koopt zij het huis van Lowie over met haar spaarpot of komt er een nieuw studentenhuis?Precies een Familie vibe
In dat laatste shot met de mensen die zaten te picknicken, waren dat Britney en Thilly? Toch ook iets dat niet klopt indien dat het geval is
Ik denk Britney en Andreas gezien te hebben, dan was er nog iemand (niet goed gezien wie) en ThillyZijn dat niet de studenten en Tilly? Wie weet koopt zij het huis van Lowie over met haar spaarpot of komt er een nieuw studentenhuis?

Er klopt zoveel niet in die introIs inderdaad Thilly, weird
Het is al een halve spoiler opzichzelf eigenlijk. Cedric die er niet in stond, namen die er nog gaan aan komen die er wel in staan, Hannah met lang haar,... . Moeten dan toch ook elk jaar een nieuwe intro opnemen want anders zit niet iedereen er in.Er klopt zoveel niet in die intro
Mja. Is nu wel iets dat quasi iedereen zei die thuis een beetje deftige volgt.Effectief bloed van Dries, Beyondgaming moet mee scenarios gaan schrijven

Meer tegen die muur maar bloed stroomt I guess?Dries lag toch meer tegen de keuken, en die andere pipo te midden?![]()
Kvind het maar beetje vreemd geredeneerd door de schrijversMeer tegen die muur maar bloed stroomt I guess?
We weten direct al wie de nieuwe lover wordt van Nielsoh Stanny boyyyyyyy
Ik had wel gehoopt op de legendarische eersteWe weten direct al wie de nieuwe lover wordt van Niels
IdemIk had wel gehoopt op de legendarische eerste
Stan de eerste ja de tweede viel wel mee.De Stan begot, een van de slechtste acteurs ooit in Thuis en daar moet ge toch al uw best voor doen