The Wheel of Time

Prime The Wheel of Time

En dan te denken dat de personages reeds ouder voorgesteld worden in de serie dan dat ze in de boeken waren. Vermoedelijk ook daarom dat Moirgaine een iets prominentere rol krijgt dan in de boeken, en dat Logain ook meer zendtijd krijgt.
 
Ik krijg wat legend of the seeker / shadow and bone vibe bij het zien van de trailer. Not good. Het mag wat grimmiger naar mijn mening. Maar ik ga het sowieso een kans geven. Hopelijk ben ik verkeerd.
 
Legend of the seeker ken ik niet, maar bij de Aes Sedai kreeg ik inderdaad ook die Shadow and Bone vibe.

Ik kan me ook inbeelden dat het niet evident is om die 'agelesness' in beeld te brengen, maar ze hebben er duidelijk geen moeite in gestoken. Jammer.
 
Legend of the seeker ken ik niet, ik heb de trailer daarvan bekeken en het ziet er wat uit zoals Xena qua stijl.
De trailer van Wheel of Time ziet er toch veel beter uit. Als je kijkt wat voor een budget er is voor WOT, het bronmateriaal en welke acteurs/actrice er in meedoen, dan heb ik er goeie hoop op dat de serie de moeite zal zijn.
 
Siuan en Moiraine zien er idd wel oud uit, maar hoe breng je ageless in beeld. Overdreven botox party look?
Awel ja, geen idee. Nu, ik vind Moiraine op zich het meest geslaagd van alle Aes Sedai die we al gezien hebben, ookal matcht ze niet 100% met hoe ik haar voor ogen had.

Die ageless look is toch vooral dat je nooit weet of ze nu 20, 50 of 120 zijn. Ik heb me dat zelf altijd een beetje voorgesteld als Galadriel in LOTR.
 
- Min en Loial zijn ook gecast, maar niet included in de trailer.
Loial zit in de trailer, weleenswaar enkel zichtbaar in de verte bij de waygate scene:

WEIEDW5.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Siuan en Moiraine zien er idd wel oud uit, maar hoe breng je ageless in beeld. Overdreven botox party look?
Als je kijkt naar foto's van de actrice dan lijkt het imo alsof ze Siuan met opzet verouderd hebben zodat ze wat later gebeurt makkelijker in beeld kunnen brengen. Zelfde met Leane
 
Ik heb maar 1 ding dat ik negatief vind en dat is dat ze er 1 of you 5 van gemaakt hebben.

alsook, Aiel in de sneeuw? Flashback naar A new Spring en Dragonmount?
 
Deze trailer is echt daaaaaaamn.

1 of you 5 is gewoon om het meer inclusiever te maken natuurlijk, net zoals de grote verscheidenheid aan verschillende kleurtjes vanaf episode 1 terwijl het in de boeken toch iets langer duurt (al is dat ook wat vaag geweest, wat nu dus handig gebruikt wordt om de hoeveelheid aan kleurtjes te verklaren). PS: ik heb daar GEEN problemen mee, overigens.

En ja, New Spring wordt dus ook gebruikt in seizoen 1. We zien Moraine die Aes Sedai wordt en de eed zweert, dat kan dus enkel uit New Spring komen.
 
Deze trailer is echt daaaaaaamn.

1 of you 5 is gewoon om het meer inclusiever te maken natuurlijk,
tuurlijk maar hoelang kunnen ze dat volhouden? Als ze het verhaal wat volgen wordt het heel snel duidelijk wie de Dragon Reborn is.

Mijn vermoeden is dat ze het gaan doen lijken alsof het Rand of Egwene is wat dan mooi kan eindigen met Dragon vs Amyrlin Seat naar het einde toe.

Ohja en nog steeds geen Loial :( Maar voor de rest wel hype, ik begin er meer naar uit te kijken
 
Terug
Bovenaan